Cine trebuie (este obligat) sa semneze contractele de achizitie publica intr-o institutie(spital). Comitetul Director este format din Dir. General, Dir. Medical, Dir. Financiar-Contabil! In care act normativ este stipulat? Semnarea contractelor este facultativa?Unele sunt semnate de toti 3 dir. + jurist, persoana care-l intocmeste si cea cu CFP-ul, altele Dir. Medical nu vrea sa le semneze.
Multumesc anticipat
De obicei directorul general trebuie sa semneze aceste contracte de achizitii publice,asta daca nu a imputernicit prin dispozitie o alta persoana .Regula este ca persoana care aproba notele justificative,documentatia atribuire ,raportul procedurii,adica managerul unitatii sa semneze impreuna cu directorul economic si contractele rezultate in urma derularii procedurilor.
multumesc pt raspuns, dar mai am o intrebare :D
de ce pe unele contracte semneaza : managerul, dir. medical, dir.financiar-contabil, consilier juridic, persoana care l-a intocmit si persoana responsabila cu CFP-ul, iar pe alte contracte dir. medical nu vrea sa semneze (a cerut sa fie scoasa si rubrica "Dir. Medical" din respectivul contract)
deci sa inteleg ca semnatura lui este facultativa?
@Alex0804 Probabil, directorul respectiv are doar atributii de coordonare a activitatii interne a spitalului respectiv; depinde si de ceea ce scrie in fisa de post a acestuia.Posibil ca semnatura sa fie facultativa...dvs. cunoasteti amanuntele.