analist financiar
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
Atributii:
• Ofera consultanta pentru clienti cu privire la finantarea si dezvoltarea afacerilor prin fonduri rambursabile si nerambursabile
• Participa alaturi de echipa de proiect la intocmirea dosarelor de finantare (studii de piata, plan de afaceri, studii de fezabilitate, analiza cost/beneficiu)
• Prelucreaza si gestioneaza informatii economico-financiare
• Impreuna cu echipa de proiect intocmeste rapoarte tehnice si financiare
• Deruleaza si alte activitati specifice Centrului de Informare Tehnologica
• Promoveaza, organizeaza, coordoneaza si monitorizeaza evenimente si actiuni de informare tehnologica
Tematica:
• Analiza obiectelor de investitii
• Elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli
• Estimarea contului de profit si pierderi
• Plan de afaceri
• Studiul de fezabilitate al afacerii
• Programe de finantare
• Managementul de proiect
• Raportari tehnice si financiare
Job: Analist financiar
Analistul financiar lucreaza intr-o banca, intro bursa sau intr-o societate specializata in analize si investitii financiare.
Rolul lui sa analizeze piata financiara si « sanatatea » economica a companiilor pentru a permite operatorilor bursieri sa anticipeze evolutia lor si sa faca preconizari asupra vanzarilor si achizitiilor, pe termen scurt sau lung.
Analistul financiar este adesea specializat pe un sector : materii prime, multimedia, agroalimentar, etc.
Plusuri si minusuri
+ In functie de optiunile profesionale, are posibilitatea sa treaca prin toate functiile din departamentul financiar
- Trebuie sa fie la curent cu toate noutatile de pe piata, ceea ce inseamna foarte multa implicare si foarte mult timp alocat
Calitatile esentiale necesare unui Analist finaciar
Creativ : Are o viziune globala a economiei
Intreprinzator : Are “ gustul” cifrelor si spirit de sinteza pentru a trata un numar mare de informatii in acelasi timp
Perseverent : Oricat de dificila ar fi situatia in care se afla trebuie sa-si duca la final atributiile
Data post: Marti, 23 Septembrie 2008, 21:01
Subiect: RE: FISE DE POST
specialist resurse umane
/ BENEFICII:
ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI:
Principalele atributii se centreaza in jurul urmatoarelor activitatilor:
- recrutarea de personal direct productiv
- comunicarea si implementarea procedurilor din partea companiei
- elaborarea si dezvoltarea unui sistem de motivatie si retentie a angajatilor
- participare la activitatile de salarizare si remuneratie
-realizarea strategiei de instruire a personalului ;
-planificarea si organizarea programelor de trainingpentru personalul ;
-mentinerea bazei de date cu CV-uri ale angajatilor, redactatein limba engleza si in limba romana, respectand formatul standard al UE;
-evaluarea performantei angajatilor;
-organizarea activitatii de recrutare si selectie de personal;
-elaborarea fiselor de post si modificarea acestora in functie de schimbarile organizationale si de sarcini;
-elaborarea de propuneri privind modificarea structurii organizatorice in functie de cerintele interne sau recomandarile UE;
Gestioneaza baza de date cu salariatii companiei;
• Colecteaza datele necesare si opereaza inregistrarile si modificarile corespunzatoare in aplicatia de calcul salarial;
• Realizeaza calculul salariilor si intocmeste statele de plata;
• Intocmeste necesarul lunar de tichete de masa;
• Mentine relatia cu institutiile de stat acreditate (ITM, ANOFM, CASS, Casa de Pensii etc);
• Mentine relatia cu Directia Contabilitate pentru realizarea platilor;
• Ofera informatiile necesare angajatilor; elaboreaza si elibereaza diferite tipuri de adeverinte;
• Realizeaza analize si rapoarte specifice salarizarii (note contabile, rapoarte de concedii, costuri cu personalul etc.).
Modificarea clauzelor contractului individual de munca se face prin acordul partilor.
Angajatorul poate modifica temporar locul si felul muncii, fara consimtamantul salariatului, si in cazul unor situatii de forta majora, cu titlu de sanctiune disciplinara sau ca masura de protectie a salariatului, in cazurile si in conditiile prevazute de Codul muncii.