avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 697 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... partaj garsoniera
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

partaj garsoniera

buna
-ma numesc Ionica si am intentat proces partaj bunuri comune (garsoniera)
-am avut o infatisare si s-a amanat pentru aducere de probe, aparator, etc.
-eu nu am contractul ,deoarece l-a oprit fostul sat, ce acte de dovada as mai putea duce in afara de copie de pe actul de proprietate de la Primarie?
-CE se intampla daca la urmatorul termen nu ma prezint din motive medicale?
Mentionez ca sunt in concediu medical.
-CE se intampla daca nu am angajat evaluator din motive financiare dar si a faptului ca in garsoniera a ramas fostul sot si a schimbat yala.
va multumesc!
Ultima modificare: Duminică, 6 Noiembrie 2011
popescuionica, utilizator
Cel mai recent răspuns: Roxana alina Stancu , Avocat 10:21, 7 Noiembrie 2011
se judeca in lipsa daca ati solicitat expres acest lucru daca nu se suspenda ca acte sa dovediti ca ati contribuit la achizitionarea imobilului
Ce contract era? puteti obtine un duplicat de la arhiva notarilor...ce act de la primarie aveti?
Intelegem ca nu aveti avocat, daca nu va prezentati nici dvs. nici fostul sot sau aparatorul lui, procesul se poate suspenda, daca nu ati solicitat judecarea in lipsa. Faceti o adresa catre instanta si mentionati ca nu va puteti prezenta la urmatorul termen si solicitati amanarea.
Daca aveti avocat, se prezinta el si nu e nici o problema.
Daca nu va puteti prezenta la urmatorul termen, adresati instantei o cerere de amanare, la care anexati dovezile imposibilitatii de prezentare.
Instanta nu este obligata sa va acorde termen, motiv pentru care va poate respinge cererea si pasi mai departe.