avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 406 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale schimbare sediu
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

schimbare sediu

Buna s la ONRC eara, ce fel de acte sunt necesare pt schimbarea sediului social a unei societati?
Cel mai recent răspuns: ContSters22713 , utilizator 23:31, 7 Noiembrie 2011
Se preda certificatul de inmatriculare in original ,intrucat se va elibera altul, Sunt necesare:act constitutiv reactualizat, contract comodat sau inchiriere sau proprietate pe sediul nou, acordul vecinilor daca e la bloc, hotarare ad. gen. asociati pentru schimbarea sediului .Se platesc taxe. Daca doriti dati-mi un mesaj privat .Veti avea nevoie de avocat pentru redacatare si atestare acte chiar si depunere .
caprice a scris:

Buna s la ONRC eara, ce fel de acte sunt necesare pt schimbarea sediului social a unei societati?


De la ANAF ati luat Certificatul si adeverinta? Si cand veti ajunge la ONRC va trebui sa predati si Certificatul Constattor eliberat pentru vechiul sediu... Mie mi l-au cerut..... Actele le puteti face si singur... Eu nu apelez la altii.. ce fac eu cu mana mea e bine facut, chiar daca la inceput a fost mai greu, am invatat..
mai intii mergeti la adm.financiara locala a noului sediu la dep. societati, unde depuneti o cerere de luare in evidenta a sediului social intr-un fel de registru
aveti nevoie de actul de proprietate sau contract inchiriere sau de comodat
adm.financiara va va elibera in doua zile doua acte
apoi mergeti la reg.com. cu aceste doua acte si celelalte care vi s-au indicat
mai cautati si pe site-ul onrc www.onrc.ro la formulare

a fost publicat si pe forum:
Textul legal extras din Ordinul ANAF 2112/2010 il prezentam mai jos:
Procedură 2010 - de solicitare şi eliberare a certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social şi de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţia de sediu social
1. Prezenta procedura se aplica persoanelor care, începând cu data intrarii în vigoare a prevederilor art. 17 din Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, astfel cum au fost modificate prin art. XIII din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 54/2010 privind unele masuri pentru combaterea evaziunii fiscale, au obligatia ca, la înmatricularea unei societati comerciale sau la schimbarea sediului social, sa înregistreze documentul care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si sa obtina certificatul pentru spatiul cu destinatie de sediu social.
2. Pentru înregistrarea documentului ce atesta dreptul de folosinta si obtinerea certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social se depune Cererea de înregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si de eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social, prevazuta în anexa nr. 2 la ordin.
3. Înregistrarea la organul fiscal a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social se dovedeste cu Adeverinta privind înregistrarea documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social, prevazuta în anexa nr. 3 la ordin.
4. Cererea prevazuta la pct. 2 se depune de catre titularul dreptului de folosinta. În cazul în care titularul dreptului de folosinta este o persoana juridica, cererea se depune de catre reprezentantul legal al acesteia sau de catre un împuternicit, potrivit legii.
5. Cererea va fi însotita de:
- actele doveditoare ale dreptului de folosinta, cum ar fi: titlu de proprietate, contract de vânzare cumparare, contract de închiriere, contract de comodat sau alte acte care atesta dreptul de folosinta;
- actul de identitate al solicitantului si/sau împuternicirea, dupa caz;
- actul care atesta numirea reprezentantului legal al persoanelor juridice.
6. Cererea se depune la organul fiscal competent, direct la registratura sau prin posta, cu confirmare de primire.
În sensul prezentei proceduri, organul fiscal competent este administratia finantelor publice municipala, oraseneasca, comunala sau a sectoarelor municipiului Bucuresti, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare
Informatii direct de la sursa:
[ link extern ]

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Se poate face un contract de comodat pentru un apartament pentru care exista deja un contract de inchiriere a spatiului? cenescu cenescu Se poate face un contract de comodat pentru un apartament pentru care exista deja un contract de inchiriere a spatiului? Este vorba de un contract de ... (vezi toată discuția)
Dovada sediu social Marcel Mihalache Marcel Mihalache Am inteles ca dupa ultimele modificari la legea 31, contractul de comodat nu mai este acceptat la ORC ca dovada spatiu, ci numai contract de inchiriere ... (vezi toată discuția)
Birocratia la cel mai inalt nivel Mihail Cazacioc Mihail Cazacioc Postez aici Procedura prevazuta de Ordinul ANAF 2112/2010 privind inregistrarea sediului social la organele fiscale. pe langa faptul ca procedura dureaza 5 ... (vezi toată discuția)