O soc.din Romania (A) face o achizitie intracomunitara de utilaje din UE.Aceste utilaje soc.rom le vinde pe teritoriul Romaniei unei alte soc.romane (B).
Ulterior vanzarii soc.A presteaza servicii de punere in functiune a utilajelor soc.B,dar factura o emite soc.din UE.
In acest caz factura trebuie emisa cu sau fara TVA?
intrebarea mea este: daca societatea A din romania vinde ea insasi utilajele catre societatea B din romania, cum este posbil ca factura de punere in functiune sa fie pusa in seama furnizorului initial din UE? eu sincer nu vad logica.
era mai logic daca furnizorul din UE vindea el insusi utilajele direct catre societatea B din romania si incheia un contract de punere in functiune cu societatea A din romania (A pune in functiune bunurile in numele furnizorului si emite acestuia o factura fara tva)
Dilema este de fapt asa,daca la factura de utilaje consumator final este soc.B care a primit o factura cu tva de la soc.A,pentru prestarea de servicii cine plateste tva-ul?