vreau sa-mi deschid un srl.
1. de ce documente am nevoie?
2. ca si obiect de activitate, am inteles ca se plateste de cate obiecte iti treci, nu mai este ca mai demult cand le treceai pe toate. asa este?
3. daca voi presta servicii dintr-un obiect secundar, tot asa ca si pe obiectul principal de activitate le facturez? adica in contabilitate are vreo relevanta ca e obiect principal, sau secundar de activitate?
Documentele care trebuie pentru inregistrarea societatii cu raspundere limitata – SRL sunt:
•copie carte de identitate/pasaport ale asociatilor;
•dovada sediului social (contract de inchiriere/subinchiriere/contract de comodat etc.);
•acordul Asociatiei de proprietari;
•acordul vecinilor;
•specimen de semnatura.
Daca luati legatura cu un avocat va face totul,adica dosarul pe care trebuie sa-l depuneti la Registrul comertului.
Indiferent ce ob. de activitate desfasurati pentru toate taiati factura si in contabilitatea la fel se inregistreaza.
In contabilitate se factureaza la fel dar e bine ca dumneavostra sa alegeti si sa treceti ca activitate principala pe aceea in care credeti ca veti obtine venituri (cifra de afacere) cat mai mare pentru ca in bilant trebuie inscris codul CAEN al activitatii preponderente desfasurate in perioada raportata, care poate fi codul Caen al activitatii principale, declarat la Reg.Com. sau poate fi alt cod CAEN, declarat in Actul constitutiv, daca activitatea preponderenta desfasurata apartine acestui cod CAEN.
am mai citit pe internet despre actele care trebuiesc, insa m-ar fi interesat ordinea:
de exemplu, specimenul ala de semnatura mi-l trebuie de la inceput?
contul la banca cand trebuie sa-l deschid, pt. cap. social? (ca la inceput nu stiu numele firmei)
Primul pas : trebuie sa mergeti la registrul comertului si sa va faca rezervarea denumirii (va verifica unicitatea denumirii propuse de dumneavostra). Sa aveti pregatite mai multe denumiri.