avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 930 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indeplinesc conditiile pentru a beneficia de concediu ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indeplinesc conditiile pentru a beneficia de concediu pentru cresterea copilului?

ajutati-ma va rog cu niste sfaturi.Sunt studenta in anul 2 la master, la zi si lucrez din data de 01.10.2011.Anterior acestei date am lucrat in perioada 21.09.2009-17.08.2011, fara intrerupere.Recent am aflat ca sunt insarcinata.Oare as putea beneficia de concediu de crestere a copilului pana la 2 ani?Lunile august si septembrie nu le am lucrate, dara daca sunt studenta la zi, la master oare pot?
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 19:14, 17 Noiembrie 2011
1. Nu e nici o problema daca o sa fiti angajata la data nasterii copilului dar din momentul in care solicitati indemnizatie pentru CCC trebuie sa renuntati la locul de munca.
2. Conform OUG 111/2010 faceti o cerere catre angajator prin care solicitati suspendarea CIM pe perioada CCC pana la 2 ani (sau 1 an, depinde ce varianta alegeti).
3. Pe perioada CCC puteti sa urmati cursurile unei forme de invatamant deoarece nu obtineti venituri impozabile.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu de crestere al copilului carmentarus carmentarus Am terminat facultatea dar o sa imi dau licenta in iunie 2013. O sa nasc pe la sfarsitul lui ianuarie, pot sa intru in concediu de crestere al copilului si sa ... (vezi toată discuția)
Indemnizatie pentru ccc, mama studenta Schwarzv Schwarzv Buna ziua, sunt in ultimul an de facultate la o universitate de stat, si sunt gravida in 7 saptamani. Voi naste chiar inainte de examenul de licenta( o voi da ... (vezi toată discuția)