Buna dimineata .Va rog sa-mi spuneti cum sa procedez in urmatorul caz :
am avut un angajat , pensionar , cu 4 ore/zi ,ultima zi de munca a fost 31.10.2011 cand si-a dat demisia.Conform noilor reglementari trebuie sa depunem d 112 la trimestru dar in situatia asta depun declaratia 112 pentru octombrie. Platile cum se fac ? Trebuie platit acum la 25.11.2011 integral toate sumele din d 112 ?
Incetarea calitatii de asigurat fiind in prima luna din trimestru(octombrie 2011),depuneti declaratia aferenta acestei luni ,pina la 25 ale lunii umatoare(noiembrie 2011).
Pentru declaratiile aferente lunilor noiembrie, decembrie 2011 - depuneti la 25 ale lunii ianuarie 2012.
Plata obligatiilor o efectuati la 25.11.2011.
Va multumesc pentru raspuns dar totusi nu sunt sigura ca am inteles bine.Depun declaratia 112 si fac platile la 25.11.2011 pentru toata firma sau numai pentru angajatul care a plecat ?
Pentru ca depui D112 la 25.11.2011 termenul de plata este 25 11.2011-au o expresie in codul fiscal "dupa caz"
Art. 296^18 Calculul, reţinerea şi virarea contribuţiilor sociale
(9) Contribuţiile sociale individuale calculate şi reţinute potrivit alin. (1) se virează la bugetele şi fondurile cărora le aparţin până la data de 25 inclusiv a lunii următoare celei pentru care se datorează sau până la data de 25 inclusiv a lunii următoare trimestrului pentru care se datorează, după caz :tomato:, împreună cu contribuţia angajatorului ori a persoanelor asimilate angajatorului datorată potrivit legii. (se aplică începând cu veniturile aferente lunii oct. 2011)
Declaratia 112
rat maria
Buna dimineata.
Va rog sa imi raspundeti la urmatoarea intrebare:
o firma a fost infiintata in noiembrie 2010.La 31.12.2010 nu avea angajati si o cifra de ... (vezi toată discuția)
D 112
IOANBRADEA
BUNA ZIUA !
Daca va rog i-mi spuneti si mie cum este cu D 112 pana la urma ?
Lunar sau trimestrial ?
Daca trimestrial , atunci vom depune in luna ianuarie ... (vezi toată discuția)