avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 828 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Se poate ca un profesor titular sa fie platit prin ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Se poate ca un profesor titular sa fie platit prin cumul pentru doua norme didactice?

Buna ziua!
Sunt profesor titular si la inceputul anului scolar am acceptat sa lucrez pe doua norme didactice pe catedra pe care sunt calificata deoarece la scoala unde sunt incadrata au ramas posturi neocupate. As vrea sa stiu de ce pe cea de a doua norma didactica sunt platita la plata cu ora (18 ore/sapt.) atata timp cat muncesc foarte mult in afara celor 18 ore, atat pentru pregatirea zilnica cat si corectand teme, fise, teste sau pregatind/ participand cu elevii la diverse act. extracurriculare. Ba mai mult, sunt si diriginte, fara plata, bineinteles...
Pot spune ca am doar o viata profesionala, nu mai am timp de nimic pentru banii de mizerie pe care ii primesc, de aceea, va rog, cu respect sa-mi spuneti daca sunt corect incadrata la plata.
Cel mai recent răspuns: elena138 , utilizator 23:04, 18 Noiembrie 2011
[ link extern ]
dar dirigentia nu are cum sa nu fie platita, de vreme ce aveti decizie de diriginte.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Câte ore poate primi la pco un profesor titular, peste norma ... filipiulia1@gmail.com filipiulia1@gmail.com Câte ore poate primi la PCO un profesor titular, peste norma de 18 ore? Maxim o jumătate de normă, sau o normă? (vezi toată discuția)
Bună ziua! am depus cerere la nivelul unității pentru plata ... mmhai mmhai Bună ziua! Am depus cerere la nivelul unității pentru plata cu ora, sunt calificată, dar toate orele au fost luate de către director. Cine are ... (vezi toată discuția)