Decizia nr. 1.241 din 22 septembrie 2011 referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 3 alin. (2), art. 4 lit. a) si art. 9 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 50/2008 pentru instituirea taxei pe poluare pentru autovehicule, precum si ale art. III alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 218/2008 privind modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 50/2008 pentru instituirea taxei pe poluare pentru auto.
Desi a aparut in MO de 2 zile, nu sa adus in discutie aceasta modificare.
Prin aceasta decizie a fost respinsa exceptia de neconstitutionalitate:
Pentru considerentele expuse mai sus, in temeiul art. 146 lit. d) si al art. 147 alin. (4) din Constitutie, al art. 1-3, al art. 11 alin. (1) lit. A. d) si al art. 29 din Legea nr. 47/1992,
CURTEA CONSTITUTIONALA
In numele legii
D E C I D E:
Respinge ca inadmisibila exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 3 alin. (2), art. 4 lit. a) si art. 9 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 50/2008 pentru instituirea taxei pe poluare pentru autovehicule, precum si ale art. III alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 218/2008 privind modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 50/2008 pentru instituirea taxei pe poluare pentru autovehicule, exceptie ridicata de Societatea Comerciala "Jollygames" - S.R.L. din Bucuresti in Dosarul nr. 41.589/3/2009 al Tribunalului Bucuresti - Sectia a IX-a de contencios administrativ si fiscal.
Definitiva si general obligatorie.
Pronuntata in sedinta publica din data de 22 septembrie 2011.
Asadar, nu are nici o inraurire asupra incasarii taxei de poluare. Ceea ce ar trebui sa puna pe ganduri administratiile financiare din fiecare judet atunci cand sunt sesizate de catre justitiabili cu cerere de restituire, ar trebui sa fie solutiile pronuntate de catre CJUE in cauzele Tatu, Nisipeanu s.a., precum si decizia nr 24 a Înaltei Curti din data de 14.11.2011 avand ca obiect recurs in interesul legii