avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 813 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Pot beneficia de indemnizatie de somaj daca sunt ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Pot beneficia de indemnizatie de somaj daca sunt student la master si daca nu am lucrat pana acum?

Buna ziua, as dori sa stiu daca pot beneficia de ajutorul de somaj daca sunt student la master, si daca nu am lucrat pana acum, deci nu am cotizat la stat!!

Am inteles ca primul somaj il poti obtine si fara sa fi lucrat...dar faptul ca sunt student la master schimba situatia???
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 12:50, 15 Decembrie 2011
~ Conținut șters la cerere ~
1. - Conform Legii 76/2002 puteti beneficia de indemnizatie de somaj de fiecare data cand absolviti o forma de invatamant (indefirenet daca ati mai lucrat sau nu inainte de asta).
- Masteratul este si el o forma legala de invatamant.
2. Conditia este ca sa va inregistrati la Agentia de Somaj in maximum 60 de zile de la data absolvirii formei de invatamant respective si sa nu aveti venituri la data inregistrarii.
3. Indemnizatia de somaj pentru absolventi este de 250 lei lunar timp de 6 luni.
"Intrucat nu ati indicat si adresa de email la care sa va raspundem" ....m-ati pierdut aici!

am incercat sa accesez link-ul indicat de dvs, insa nu functioneaza! Am citit si eu legea 76/2002, dar tot nu m-am lamurit, ca si categorie de someri intalnim si absolventi ai institutiilor de invatamant, in varsta de minimum 16 ani, care intr-o perioada de 60 de zile de la absolvire nu au reusit sa se incadreze in munca potrivit pregatirii profesionale; DAR, daca isi continua studiile si opteaza pt master? ce se intampla? mai pot beneficia de somaj?
Va multumesc anticipat!


Multumesc pt raspuns domnului Tudor Valeriu! foarte prompt si bine punctat!
Ultima modificare: Miercuri, 14 Decembrie 2011