avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 604 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Schimbare post din invatamant
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Schimbare post din invatamant

Sunt profesor pentru invatamantul prescolar cu studii superioare,grad didactic 1,titulara in invatamant din 1979, repartizata ca educatoare si timp de 31 ani am lucrat in invatamantul prescolar. Acum sunt obligata sa lucrez in invatamantul primar si sa renunt la invatamantul prescolar . Mentionez ca nu s-a desfiintat nici un post,dar asta se intampla pentru ca directorul scolii si primarul sa pastreze la grupele de prescolari doua persoane netitulare si fara pregatire. Singura solutie a lor este sa ma mute pe mine pe alt post.
Deci sunt titulara, am ce mai inalta calificare, postul meu nu s-a desfiintat si nu solicit sa mi se schimbe postul. Cum pot sa-mi pastrez postul care este oferit pe baza de ... altor persoane ? Am nevoie de baza legala.
Ultima modificare: Luni, 9 Ianuarie 2012
noftag, utilizator
Cel mai recent răspuns: elena138 , utilizator 00:50, 12 Ianuarie 2012
Legea 1/2011 Art. 252. - (1) Personalul didactic titular in sistemul de invatamant preuniversitar, la data intrarii in vigoare a prezentei legi, isi pastreaza dreptul dobandit la concursul national unic de titularizare.
Personalul didactic din invatamantul preuniversitar care a devenit titular al sistemului national de invatamant prin repartitie guvernamentala sau prin orice alta forma legala beneficiaza de aceleasi drepturi ca si personalul didactic devenit titular prin concursul national de titularizare.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Titularizare la nivelul scolii Albert35 Albert35 Supun atentiei dumneavoastra problema tutularizarii la nivelul unitatii de invatamant... Sunt profesor de informatica cu o vechime efectiva in invatamant ... (vezi toată discuția)