avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 544 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Dupa Facultatea de Drept as vrea sa intru la INM si sa ...
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Dupa Facultatea de Drept as vrea sa intru la INM si sa optez pentru procuror criminalist

Buna seara!
Sunt eleva la profil de filologie bilingv engleza si pe zi ce trece ma gandesc din ce in ce mai serios la Drept. Ideea e ca as vrea dupa drept sa ma duc la INM dar am niste nelamuriri : Trebuie sa mai fac si masterul sau ma pot duce la INM imediat dupa Drept?
Am auzit ca daca ai 16 ani impliniti poti participa la judecatorie la procese. Care ar fi procedura pentru a putea sa fac asta?
La magistratura as vrea sa merg mai departe pentru procuror. Dar stau la indoiala daca pentru procuror simplu sau criminalst. Ce credeti?
Ma ajuta foarte mult sfaturile unor profesionisti
Ultima modificare: Miercuri, 18 Ianuarie 2012
OanaUngureanu, utilizator
Cel mai recent răspuns: lawnoob , utilizator 17:30, 7 Noiembrie 2012
Până veţi termina facultatea de drept, veţi avea timp suficient să vă hotărâţi ce profesie să urmaţi, şi cu siguranţă veţi afla cât de greu se intră la inm.
Pana vei sustine tu examenele, ete posibil sa se mai schimbe. Situatia acum sta asa: trebuie sa urmezi o Facultate de Drept acreditata apoi imediat dupa licenta poti sustine examenul la INM. Dupa primul an de INM in ordinea mediilor se opteaza pentru judecator sau procuror. Procuror criminalist hm, iti doresc succes dar nu faci de regula ce vrei tu, ci cand iesi din INM iei un post liber dintr-o lista care se aloca pentru absolventi (tot in ordinea mediilor).

mult succes!
Multumesc :)
As mai avea o intrebare. Stiam ca daca esti admis la INM din anul 1 sau 2 primesti niste bani.. ca un fel de salariu? E adevarat? Si daca da, cam in jurul carei sume se invarte?