avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 541 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Dupa Facultatea de Drept as vrea sa intru la INM si sa ...
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Dupa Facultatea de Drept as vrea sa intru la INM si sa optez pentru procuror criminalist

Buna seara!
Sunt eleva la profil de filologie bilingv engleza si pe zi ce trece ma gandesc din ce in ce mai serios la Drept. Ideea e ca as vrea dupa drept sa ma duc la INM dar am niste nelamuriri : Trebuie sa mai fac si masterul sau ma pot duce la INM imediat dupa Drept?
Am auzit ca daca ai 16 ani impliniti poti participa la judecatorie la procese. Care ar fi procedura pentru a putea sa fac asta?
La magistratura as vrea sa merg mai departe pentru procuror. Dar stau la indoiala daca pentru procuror simplu sau criminalst. Ce credeti?
Ma ajuta foarte mult sfaturile unor profesionisti
Ultima modificare: Miercuri, 18 Ianuarie 2012
OanaUngureanu, utilizator
Cel mai recent răspuns: lawnoob , utilizator 17:30, 7 Noiembrie 2012
Sedintele de judecata sunt publice. Poti sa te duci oricand la orice instanta de judecata: judecatorie, Tribunal, Curte de Apel sau ICCJ.
OanaUngureanu a scris:

Decat deloc, e binisor. Si deci, e adevarata treaba cu participatul in instanta peste 16 ani?

Trebuie sa ai varsta peste 16 ani sa poti intra intr o sala de judecata.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Examen inm AndreeaAnda AndreeaAnda Bună ziua! Am câteva întrebări care vreau să vi le adresez, întrebări despre examenul INM. 1. \\"În traducere liberă\\", să zic aşa, ce înseamnă ... (vezi toată discuția)
Calea catre procuror. PBogdan PBogdan Pentru prima oara imi cer scuze ca am deschis acest topic la categoria \"Avocati si admitere in avocatura\" dar nu am gasit alta categorie unde sa ... (vezi toată discuția)