avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 941 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Intemeiere Firma
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Intemeiere Firma

Sunt student la Matematica-Informatica Babes Bolyai Cluj Napoca. Vreau sa imi deschid o firma de reparatii PC , intretinere retele ... etc. As dori sa stiu cum pot sa fac acest lucru ca sa fie cat mai ieftin in ceea ce priveste bani pe care ar trebui sa ii dau dupa un an de activitate.

Cel mai recent răspuns: gabifir , utilizator 22:18, 24 Aprilie 2013
Daca sunteti student, aveti posibilitatea sa va infiintati o firma bucurandu-va de facilitatile HG 166/2003. Detalii aici: [ link extern ] .
Problema ca sunt in anul 1. Alta alternativa? care ar fi . Si daca imi puteti da si detalii cu privire la suma care ar trebui sa o investesc ca sa deschid o firma
Va faceti o PFA sau o intreprindere individuala. Costurile sunt de aproximativ 250 ron si contabilitatea o tineti in partida simpla. Detalii infiintare pentru ambele forme aici:
[ link extern ]
[ link extern ]
Buna ziua !

Am revenit , sa schimbat ceva in legatura cu infiintarea unui PFA ca si student ?

in afara de 16% impozit pe profit , ce alte cheltuieli mai sunt necesare .

Sunt student anul 1 la o alta facultate , si am nevoie de PFA pentru prestari servicii in domeniul IT

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Inregistrare pfa DIANACIOBANU DIANACIOBANU Doresc sa deschid un PFA si sunt la master an 2.Va rog, sa mi spuneti daca am vreun beneficiu/reducere? E normal ca o firma care doreste sa ma angajeze , sa ... (vezi toată discuția)
Necinstea academica Adalbert Gabriel Gazdovici Adalbert Gabriel Gazdovici [b]Unu.[/b] Cu mult succes publicistic datorat mai ales carismei sale dl. Neagu Djuvara a relansat acum cȃțiva ani o teorie istorică mai veche: [b]originea ... (vezi toată discuția)