Buna ziua,
Sunt asociat unic intr-o societate cu raspundere limitata.
Sediul social este la domiciliul meu in baza unui contract de comodat.
Am facut niste amenajeri in regie proprie in spatiul stabilit ca sediu social .
Respectiv am cumparat vata minerala, lambriu, parchet, vopsea etc Pentru moment am izolat tavanul si am montat lambriu. Lucrarea de amenajare nu e finalizata. Materialele le-am cumparat cu factura de la magazin si manopera am realizat-o eu impreuna cu fiul meu ( gratuit).
Am inteles ca, pentru a amortiza in contabilitate materialele cumparate ar trebui sa fac un proces verbal de receptie partiala a lucrarilor.
Am gasit niste modele in care exista un prestator si un beneficiar.
In cazul meu eu sunt si prestatorul si reprezentantul beneficiarului.
Cum as putea rezolva aceasta problema?
Va rog sa-mi transmiteti un model de proces verbal pentru aceasta situatie.
Cu multumiri
Pentru lucrarile in regie proprie se colecteaza cheltuielile cu materialele cumparate
( 6021=3021, etc) iar la sfarsitul lunii se inregistreaza investitia neterminata 231=722. La fel procedati si luna urmatoare pana la definitivarea lucrarii.
La receptia finala, pe baza PV de receptie a lucrarii se inregistreaza 212=231.
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Regie proprie
costicul
Societatea construieste in regie proprie o cladire. Ajutati-ma sa inteleg.
Facturile cu materiale de constructii - 3021=401 sau 404?
Apoi : 231=3021
La ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.