Buna ziua,
Sunt asociat unic intr-o societate cu raspundere limitata.
Sediul social este la domiciliul meu in baza unui contract de comodat.
Am facut niste amenajeri in regie proprie in spatiul stabilit ca sediu social .
Respectiv am cumparat vata minerala, lambriu, parchet, vopsea etc Pentru moment am izolat tavanul si am montat lambriu. Lucrarea de amenajare nu e finalizata. Materialele le-am cumparat cu factura de la magazin si manopera am realizat-o eu impreuna cu fiul meu ( gratuit).
Am inteles ca, pentru a amortiza in contabilitate materialele cumparate ar trebui sa fac un proces verbal de receptie partiala a lucrarilor.
Am gasit niste modele in care exista un prestator si un beneficiar.
In cazul meu eu sunt si prestatorul si reprezentantul beneficiarului.
Cum as putea rezolva aceasta problema?
Va rog sa-mi transmiteti un model de proces verbal pentru aceasta situatie.
Cu multumiri
Pentru lucrarile in regie proprie se colecteaza cheltuielile cu materialele cumparate
( 6021=3021, etc) iar la sfarsitul lunii se inregistreaza investitia neterminata 231=722. La fel procedati si luna urmatoare pana la definitivarea lucrarii.
La receptia finala, pe baza PV de receptie a lucrarii se inregistreaza 212=231.
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Regie proprie
costicul
Societatea construieste in regie proprie o cladire. Ajutati-ma sa inteleg.
Facturile cu materiale de constructii - 3021=401 sau 404?
Apoi : 231=3021
La ... (vezi toată discuția)