avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 794 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Pot beneficia de indemnizatia pentru cresterea ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Pot beneficia de indemnizatia pentru cresterea copilului?

buna ziua!!!!
sunt studenta anul 3 la o facultatae de stat la buget am lucrat o singura luna si jumatate cu jumatate de norma si as vrea sa stiu daca pot sa beneficiez de indemnizatia de crestere a copilului??????????
1. - Cei de la Primarie nu cunosc bine legea daca au putut sa dea un asemenea raspuns.
- In asemenea situatii invatati-va sa intrebati si care este baza legala a raspunsului.

2. Numai cei care obtin venituri (din CIM sau din alte activitati), care au fost sau vor fi luate in calculul indemnizatiei pentru CCC, trebuie sa suspende activitatea pe perioada CCC.

3. Activitatea de student nu este aducatoare de venituri profesionale asa ca nu trebuie sa suspendati frecventarea cursurilor pe perioada CCC.

4. De la facultate trebuie numai sa aduceti o adeverinta care sa specifice ca, pana la data nasterii copilului, ati urmat cursurile de zi, fara intrerupere.
va multumesc frumos
stiti cumva daca se mai da banii aceia la prima nastere sau ajutorul pentru prima casatorie?
Nu se mai dau din iulie 2010.
Buna ziua,

va rog sa-mi raspundeti la urmatoarea intrebare: daca am contract de munca pe 2 ore si sunt studenta in anul 1 la master (facultate privata), pot beneficia de indemnizatia pt. copil? Precizez ca nu sunt inca insarcinata.

Va multumesc!
Ultima modificare: Joi, 8 Martie 2012
elenalaura_ro, utilizator

Alte discuții în legătură

Primesc indemnizatie de cc daca sunt studenta? SimonaIo SimonaIo Buna ziua! Luna aceasta urmeaza sa nasc. Mentionez ca sunt studenta in anul I la zi, studii de master. Pot beneficia de indemnizatia de crestere a copilului? (vezi toată discuția)