ce acte sunt necesare pt obtinerea somajului dupa perioada de maternitate de 2 ani ,in cazul in care firma la care s-a lucrat este in faliment.multumesc
1. Daca firma este in faliment declarat luati legatura cu lichidatorul judiciar care este obligat sa va faca actele de concediere si apoi veti putea beneficia de indemnizatie de somaj.
2. Actele necesare pentru inregistrarea la Agentia de Somaj:
a. Actul de identitate, in original si copie;
b. Actele de studii si de calificare,in original si copie;
c. Adeverinta medicala din care sa rezulte ca persoana este clinic sanatoasa sau apta de munca ori ca are eventuale restrictii medicale;
d. Actele eliberate de organele financiar teritoriale, din care sa rezulte ca persoana nu realizeaza venituri sau ca realizeaza, din activitati autorizate potrivit legii, venituri mai mici decat valoarea indicatorului social de referinta al asigurarilor pentru somaj si stimularii ocuparii fortei de munca in vigoare;
e. Carnetul de munca, in original si copie;
f. Adeverinta de vechime pentru perioada 01.01.2011 pana in prezent;
g. Adeverinta tip (Anexa 26) pentru somaj, eliberata de angajator.