Media Intră în comunitate
avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 730 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Fonduri europene, finanţări ... FONDURI NATIONALE PENTRU IMM-URI
Discuție deschisă în Fonduri europene, finanţări nerambursabile, grant-uri

FONDURI NATIONALE PENTRU IMM-URI

PROIECTE PROCEDURI DE IMPLEMENTARE PROGRAME NATIONALE 2012
In vederea organizarii Comitetului Consultativ pentru Dezvoltarea Intreprinderilor Mici si Mijlocii din data de 9.02.2012, AIPPIMM publica proiectele procedurilor de implementare / ghidurilor in dezbatere publica. Observatiile si propunerile privind procedurile de implementare / ghidurile pot fi transmise pe adresa agentia.imm@aippimm.ro. Termenul limita pana la care se pot transmite propuneri este de 08.02.2012.

•Programul Mihail Kogălniceanu pentru întreprinderi mici şi mijlocii - Coordonator Lorin Spinean Tel: 021335 26 20 int. 123
•Programul pentru stimularea înfiinţării şi dezvoltării microîntreprinderilor de către întreprinzătorii tineri - Coordonator Andreea Stanciu Tel: 021 336 14 68•Programul UNCTAD/EMPRETEC România pentru sprijinirea dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii - Coordonator Adrian Panait Tel: 021 336 14 68•Programul pentru dezvoltarea abilităţilor antreprenoriale în rândul tinerilor şi facilitarea accesului acestora la finanţare – START - Coordonator Adrian Panait Tel: 021 336 14 68•Programul de dezvoltare şi modernizare a activităţilor de comercializare a produselor şi serviciilor de piaţă - Coordonator Constantin Gheorghiu Tel: 021 336 14 68•Programul naţional multianual pe perioada 2002 - 2012 pentru susţinerea meşteşugurilor şi artizanatului -Coordonator Valentin Sutu Tel: 021 335 26 20 int 123
•Programul naţional multianual pe perioada 2005 - 2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii - Coordonator Roxana Craciun Tel: 021 335 26 20 int 123
•Programul naţional multianual pe perioada 2002-2012 de înfiinţare şi dezvoltare de incubatoare tehnologice şi de afaceri - Coordonator Mariana Martin Tel: 021 335 26 20 int 129
Cel mai recent răspuns: Daniela Bolog , Consultant credite si finantari 14:29, 6 Februarie 2012
Multumim pentru informatia de un real interes!
Incepand cu 6 februarie 2012 perioada de infiintare a unei societati va fi diminuata de la 10 zile la 3 zile
Andreea Paul (Vass):
Incepand cu 6 februarie 2012 perioada de infiintare a unei societati va fi diminuata de la 10 zile la 3 zile
Una din marile provocari ale cresterii nivelului de trai este stimularea antreprenoriatului. In Romania sunt doar 24 de firme la mia de locuitori, in conditiile in care media europeana este de 42 de firme.

Modernizarea economiei reclama mai mult apetit pentru libera initiativa si asumarea riscului pentru deschiderea unei afaceri. Ea necesita insa si un cadru procedural prietenos. Intrucat ne aflam abia pe locul 63 in lume din perspectiva usurintei de a deschide o afacere, conform raportului Doing Business 2012, am luat masurile necesare pentru simplificarea procedurilor.

Astfel, incepand cu 6 februarie 2012 perioada de infiintare a unei societati va fi diminuata de la 10 zile la 3 zile. Este al doilea obiectiv pe care l-am atins in calitatea mea de ambasador al IMM-urilor la Comisia Europeana, dupa facilitarea accesului la finantare al IMM-urilor prin Programul Mihail Kogalniceanu si prin Programul tinerilor debutanti in afaceri, ambele functionale incepand cu anul 2011. Efortul a fost conjugat. Oficiul National al Registrului Comertului introduce un nou sistem informatic integrat, prin care antreprenorul poate depune toate documentele necesare infiintarii unei societati online, fara costuri financiare suplimentare si cu economie substantiala de timp. Antreprenorul va trebui sa se prezinte in persoana la Oficiile Registrului Comertului sau la notar doar pentru obtinerea specimenului de semnatura. Plata online a tuturor taxelor pentru inregistrarea firmei este posibila din acest an prin Sistemul electronic de procesare a platilor online la ONRC. Durata de eliberare a documentelor necesare s-a scurtat semnificativ.

Daca pana acum documentul doveditor pentru existenta sediului social era eliberat in 5 zile, astazi antreprenorul poate dispune de acesta in maximum 24 de ore. Cererile insotite de documentatia completa depuse in prima jumatate a programului de lucru ANAF se solutioneaza in aceeasi zi, iar cererile depuse in a doua jumatate a programului de lucru se solutioneaza cel tarziu in prima jumatate a programului de lucru din ziua imediat urmatoare. Romania face astfel un pas urias pentru a se apropia de bunele practici europene. in urma acestor modificari, antreprenorul va economisi o uriasa cantitate de energie, de timp si de bani.

Sursa: Guvernul Romaniei
Informatii despre proiectele nationale ce vor fi demarate in 2012 privind detalii despre procedurile de implementare la adresa :
[ link extern ]

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Noutate! anunt programe 2013 Daniela Bolog Daniela Bolog Pentru anul 2013 sunt propuse a fi bugetate urmatoarele programe nationale: Programul de dezvoltare si modernizare a activitatilor de comercializare a ... (vezi toată discuția)
Dipimm a publicat ghidurile a 9 programe de finantare pentru imm! Daniela Bolog Daniela Bolog Directia Implementare Programe pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii (DIPIMM) a publicat proiectele a 9 ghiduri aferente programelor nationale destinate ... (vezi toată discuția)
Aprobarea procedurilor de implementare a programelor cu finantare de la buget! Daniela Bolog Daniela Bolog n Monitorul Oficial nr. 166/14 martie 2012 au fost publicate mai multe decizii ale presedintelui Agentiei pentru Implementarea Proiectelor si Programelor ... (vezi toată discuția)