avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 462 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Pensie militara de urmas si alte venituri
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Pensie militara de urmas si alte venituri

Buna seara! Sunt studenta, beneficiara de pensie de urmas dupa tatal meu, si am auzit/citit ca s-a modificat un articol din vechea lege a pensiilor, care nu permitea cumularea pensiei de urmas cu veniturile provenite din activitati profesionale, daca acestea depaseau 1/4 din salarul mediu brut pe economie. As dori sa ma angajez, fapt pentru care ma intereseaza daca este adevarat faptul ca doar la sotii beneficiari de pensie de urmas se mai impune o limita a veniturilor profesionale. Am gasit diferite variante, ori copiii in discutie trebuiau sa fie orfani de ambii parinti pentru a cumula pensia cu salarul, ori veniturile nu trebuiau sa depaseasca 35% din salarul mediu brut, ori restrictia se aplica numai la soti. Va rog frumos, daca se poate, sa ma lamuriti si pe mine cu varianta finala. Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Geta_C , utilizator 22:53, 3 Februarie 2012
Prin Legea nr. 263/2010 a fost abrogata toata legislatia veche in domeniul pensiilor. Potrivit art.118, alin. (1), lit. d) din Legea nr. 263/2010, puteti sa cumulati pensia de urmas cu alte venituri. Accesati link-ul de mai jos, am scris pe larg totul:
www.avocatnet.ro/content/for...


Va multumesc mult pentru raspuns! Nu aveam pana acum certitudinea "oficiala", pe care tocmai mi-ati oferit-o. O zi buna!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Poate o persoana cu pensie de invaliditate gradul ii sa se angajeze? iban iban Poate o persoana cu pensie de invaliditate gradul II sa se angajeze? In ce conditii? care sunt restrictiile? (vezi toată discuția)