Mi-am deschis de curand un SRL cu cod CAEN 4791(vanzari prin internet) dar! nu-mi permit un contabil(imi cer 400 ron/luna). Am auzit ca activitatea mea, neavand salariati , platitor de tva cu impozit pe profit ar avea o contabilitate simpla si ca as putea si singura sa ma descurc. Astept sfaturile d-stra. Multumesc.
Nu e chiar asa simplu, chiar daca nu aveti angajati. Daca aveti notiuni in domeniul contabilitatii poate ca veti reusi, dar tot trebuie sa fie alta persoana – e destul de ciudat ca eu sa vand, eu sa tin contabilitatea si tot eu sa ma verific. Apoi, faceti, totusi, comert, chiar daca prin intermediul Internetului... Sunt suficient de multe acte si registre de intocmit. Daca vindeti produse finite – pe care le luati de la altul, e o anumita monografie; daca sunt produsele proprii e alta monografie; registrul de casa, NIR, bonuri, trebuie sa calculati adaos comercial, preturi, TVA deductibila (...); inchidere cont venituri si cheltuieli... Aveti de facut balanta, la fiecare sfarsit de luna; declaratia 100; declaratia 300; declaratia 101 la sf de an, bilant...
Si, cum vi s-a sugerat mai sus: mai cautati un contabil, pt ca sunt destui care cer si mai putini bani – dar depinde si de volumul (nr. facturi, avize, bonuri etc) actelor, de nr de inregistrari contabile ce trebuie facute...
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.