Anul trecut am facut asa :
1 m-am logat la SEAP cu contul autoritatii contractante
2: in sectiunea "Administrare" am ales “Centralizator rapoarte”
3: am apasat butonul “Adauga” apoi “Creion” .
4: am completat raportul si l-am salvat.
5: intr-un final, dupa ce l-am verificat, am apasat butonul “Trimite raport”
raportul :
[ link extern ]
Termenul de trimitere este 31.martie :
Conform HG 925, modificata de HG 834/2009 , privitor la monitorizarea atribuirii contractelor de achizitie publica :
ART. 99
(1) Monitorizarea atribuirii contractelor de achiziţie publică se realizează de Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, pe baza informaţiilor cuprinse în anunţurile de participare şi de atribuire, precum şi a informărilor prevăzute la art. 101.
(2) Autorităţile contractante au obligaţia transmiterii către Autoritatea Naţionala pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice a unui raport anual privind contractele atribuite în anul anterior.
(3)
Informaţiile solicitate se transmit în format electronic, conform formatului standardizat care se pune la dispoziţie prin intermediul SEAP, cel mai târziu până la data de 31 martie a fiecărui an.