Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →
Buna ziua,
Va scriu cu rugamintea de a ma indruma in a-mi extinde activitatea pe care o desfasor. Acum am o societate comerciala ce are ca obiect de activitate instalarea de sisteme de alarma si supraveghere video si doresc sa import echipamente din Europa, China si Sua.
Daca stiti va rog sa imi spuneti ce avize, aprobari si documente imi trebuie pentru a face importul si la ce institutii sa ma adresez? Vreau sa fiu 100% legal.
echipamente din europa, pentru acestea faceti o achizitie intracomunitara - se declara intrastat , se depune declaratia recapitulativa de TVA;
pentru chipamentele din state terte - SUA;CHINA - trebuie sa declarati marfurile la vama, se depune declaratie vamala de import - punere in libera circulatie- platiti taxe vamale daca sunt , TVA-ul se plateste in vama.
Inainte de a incepe operatiunea trebuie sa fiti inregistrat in baza de date a vamii, se completeaza o cerere - anexa la regulament - CUI;CIF, ; aceasta poate sa o faca si comisionarul cu care o sa lucrati
Va multumesc.
~ final discuție ~