avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1385 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... Anunturi Google
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

Anunturi Google

Buna ziua, sunt amator si am realizat cateva site-uri. Am facut-o din pasiune si au un nr mare de vizitatori zilnic.
Doresc sa gazduiesc cateva anunturi Google.
Sunt simpla persoana fizica si vreau sa stiu daca am dreptul sa fac legal acest lucru. Daca da, atunci trebuie sa platesc impozite la stat? Cum procedez?
Multumesc.
Ultima modificare: Duminică, 23 Noiembrie 2008
user277, utilizator
Cel mai recent răspuns: Avocat FLORENTINA ALBU , Avocat 11:01, 24 Noiembrie 2008
Daca aceasta gazduire de anunturi va va aduce venituri, legal este sa platiti impozitul de 16%, inregistrandu-va in acest sens la ANAF.
Va puteti face un s.r.l.
user277 a scris:

Buna ziua, sunt amator si am realizat cateva site-uri. Am facut-o din pasiune si au un nr mare de vizitatori zilnic.
Doresc sa gazduiesc cateva anunturi Google.
Sunt simpla persoana fizica si vreau sa stiu daca am dreptul sa fac legal acest lucru. Daca da, atunci trebuie sa platesc impozite la stat? Cum procedez?
Multumesc.


B-) Doar in cazul in care realizati venituri si aveti perspective de viitor , recomandabil ar fi sa infiintati o intreprindere individuala ca persoana fizica in sensul OUG 44/2008

Mai multe detalii despre aceasta gasiti in linkul urmator :
www.avocatnet.ro/content/articles/id_11837/OUG/nr./44/2008/privind/desfasurarea/activitatilor/economice/de/catre/PFA,/intreprinderile/individuale/si/familiale.html

Succes
av Anghelus Ion Gabriel
avocatanghelus a scris:

B-) Doar in cazul in care realizati venituri si aveti perspective de viitor , recomandabil ar fi sa infiintati o intreprindere individuala ca persoana fizica in sensul OUG 44/2008

Mai multe detalii despre aceasta gasiti in linkul urmator :