Stimat forumist,
Din punctul meu de vedere, judecarea recursului dvs este relativ independentă (ca procedură de judecată) de prevederile OUG 4/2012. Consider acest lucru, deoarece:
1. Obiectul procesului dvs îl reprezintă obligarea ANPR de a evalua bunul și a emite decizia de despăgubire,
2. Poate nu știați, dar în câteva luni va expira termenul de grație acordat de CEDO în procedura-pilot împotriva României - Hotărârile au devenit definitive la 12 ianuarie 2011, iar termenul de grație acordat Statului este de 1 an și 6 luni de la definitivare,
3. În consecință, Statul încearcă - eu consider că aparent, dar... - să rezolve problemele legate de Fondul Proprietatea
4. În temeiul OUG 4 nu se face decât să se suspende, pe o perioada de 6 luni, emiterea titlurilor de despagubire, a titlurilor de conversie, precum si procedurile privind evaluarea imobilelor pentru care se acorda despagubiri, prevazute de titlul VII "Regimul stabilirii si platii despagubirilor aferente imobilelor preluate in mod abuziv" din Legea nr. 247/2005 , așa cum reiese din norma de drept
Astfel, în mod normal, o simplă suspendare a procedurilor, datorată contextului aminit, nu ar avea consecință asupra judecării unui recurs pe obligația de a face - evaluare, emitere decizie.
Totuși, având în vedere totala imprevizibilitate a Statului Român, ce se va întâmpla cu Fondul Proprietatea este greu de anticipat.
Concret, în cazul dvs, mai mult ca sigur că aveți șanse să câștigați procesul - vorbesc teoretic, nu cunosc speța - și ulterior, în aplicarea hotărârii, să fie invocat stand-by-ul arătat de Ordonanța 4.
Cu stimă.