avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 409 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediu fara plata in sesiune pentru sustinerea ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediu fara plata in sesiune pentru sustinerea examenelor

Sunt studenta si lucrez in comert de putin timp dar am discutat de la inceput cu angajatorul despre concediu in sesiune si am convenit la 2 saptamani (fara a preciza acest lucru in contract), insa acum ca sesiunea bate la usa lucrurile nu mai stau chiar asa. Este angajatorul obligat sa imi ofere acest concediu sau voi fi nevoita va imi dau demisia pentru a-mi sustine examenele?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 12:56, 4 Mai 2012
~ Conținut șters la cerere ~
1. Contractul individual de munca poate fi suspendat, prin acordul parţilor, în cazul concediilor fara plata pentru studii sau pentru interese personale - art.54 C.mun.

2. Avand în vedere ca suntem în prezenţa unui caz de suspendare prin acordul parţilor, rezulta ca angajatorul nu este obligat sa acorde salariatului concediu fara plata.

3. Art. 154 C.mun.
(1) Salariaţii au dreptul să beneficieze, la cerere, de concedii pentru formare profesională.
(2) Concediile pentru formare profesională se pot acorda cu sau fără plată.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu de studii RobertAlexandru RobertAlexandru Daca in contractul colectiv de munca nu este specificat concediul de studii,ce pot face in privinta asta pentru a ajunge la examene,fara sa-mi iau concediu de ... (vezi toată discuția)
Concediu pentru studii nadia1977 nadia1977 Buna, as dori sa stiu cate zile de co de studii platite se pot acorda de catre firma unde lucrez.Cat permite legea ? (vezi toată discuția)