avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 550 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... in legatura cu acordarea indemnizatiei de crestere a ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

in legatura cu acordarea indemnizatiei de crestere a copilului

sunt eleva la seral progresiv la zi,si am depus cerere pentru acordarea indemnizatiei,si mi s-a respins pe motiv ca sunt seralista!de ce?in lege nu specifica,asta,pentru ca seralul e forma de invatamant preuniversitara!
Cel mai recent răspuns: simonabaciu , utilizator 18:37, 10 Mai 2012
1. OUG 111/2010 privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor spune ca persoana care solicita CCC trebuie ca in cele 12 luni premergatoare nasterii copilului sa frecventeze, fara intrerupere, cursurile de zi ale invatamantului preuniversitar sau, dupa caz, universitar la nivelul studiilor universitare de licenta ori de master, precum si ale invatamantului postuniversitar la nivel de masterat, organizate potrivit legii, in tara sau in strainatate, intr-un domeniu recunoscut de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, cu exceptia situatiei de intrerupere a cursurilor din motive medicale.

2. Dvs. spuneti ca "seralul e forma de invatamant preuniversitar", asa este dar nu este forma de invatamant la zi.

3. Puteti sa adresati intrebarea si Agentiei Judetene pentru Plati si Inspectie Sociala cea care aproba si plateste indemnizatia pentru CCC.
dar noi suntem forma de invatamant la zi!nu cu frecventa redusa

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatie pentru ccc, mama studenta Schwarzv Schwarzv Buna ziua, sunt in ultimul an de facultate la o universitate de stat, si sunt gravida in 7 saptamani. Voi naste chiar inainte de examenul de licenta( o voi da ... (vezi toată discuția)