In anul 2000 am avut un abonament la Vodafone ( fost Connex ) in care eram obligat ca cel putin un an sa-l respect, lucru pe care l-am si facut. La expirarea perioadei de un an am fost la unul din centrele Vodafone din oras pentru am exprima in scris dorinta de a nu mai continua cu acest abonament iar cel de la ghiseu a zis ca nu trebuie sa fac acest lucru in scris e suficient sa-i zic lui si ca o sa sune la "centru" pentru acest lucru ( fapt care nu s-a intimplat si abonamentul chipurile ar fi mers in contiunuare chiar daca nu am mai folosit nr. respectiv ). Au trecut 11-12 ani de atunci perioada in care m-au tot sicanat, amenintat, stresat sa platesc un serviciu pe care nu l-am mai folosit. Inclusiv acum in anul 2012 ma streseaza cu msaje si telefoane in acest sens. Va rog sa ma edificati ce pot face ca sa "scap" de ei sau daca trebuie sa iau in calcul ceea ce spun si vror ei.
La prima factura primita dupa ce ati solicitat rezilierea (normal trebuia in scris si inregistrata cu 30 de zile inainte de data la care doreati rezilierea) era logic sa va prezentati pentru a lamuri situatia.
Daca reusiti sa demonstrati companiei ca ati solicitat rezilierea si ca de la data rezilierii nu ati mai utilizat abonamentul poate ar fi o solutie de rezolvare desi este greu deoarece ei v-au sistat posibilitatea de a da si a primi apeluri dar nu si facturarea in fiecare luna, reactia dv. de a nu lua urgent legatura cu ei fiind gresita.
Si nu ati primit facturi in aceasta perioada?
Ultima factura are toate restantele. De la ultima factura se calculeaza cei trei ani.
Mai urmareste subiectul poate cineva are alta opinie si solutie.