Ajutor! am nevoie de cateva informatii legate de ceea ce am facut! am fost prinsa ca am furat dintr-un magazin de haine si m-au dus la politie unde am dat declaratie si mi-au luat amprentele! magazinul si-a recuperat prejudiciul! nu am antecedente si sunt studenta! la ce sa ma astept? am inteles ca nu mi-au facut dosar penal si ca as putea lua o amenda sau o mustrare insa vreau sa stiu mai multe detalii! va rog ajutati-ma!
Multumesc
E posibil să vi se aplice o amendă administrativă, dar urmăriţi dosarul, interesaţi-vă peste o lună la poliţie să vedeţi ce soluţie a dispus procurorul.
sa fii multumita daca scapi cu amenda !!!!!!!!!! din moment ce nu ti-a facut dosar penal nu te mai stresa si apuca-te de invat! stiu ce inseamna sa fii studenta fara bani dar sa nu mai faci asa ceva ! si eu imi doream sa fiu eleganta dar in timpul studentiei am trait cu minim minimorum nu aveam incotro doar m-am dus la fac. sa invat nu sa fac parada modei ...
Avand in vedere lipsa antecedentelor penale si faptul ca prejudiciul material s-a recuperat, se va aplica art. 18 indice 1 Cod Penal (fapta care nu prezinta pericolul social al unei infractiuni) si veti primi o amenda administrativa de pana la 1000 de lei, conform art. 91 Cod Penal. Linistiti-va, nu veti ajunge la inchisoare, dar aveti grija in viitor!
Si parerea mea este ca nu veti fi urmarita penal , deoarece veti beneficia de circumstante atenuante. Insa veti suporta, cel mai probabil, plata unei amenzi cu caracter administrativ.
Insa va sfatuiesc sa nu mai incercati asta pe viitor, fiindca, daca de aceasta data veti putea scapa cu o sanctiune atat de mica, si care nu se va inscrie in cazier, pe viitor este posibil sa nu fie asa de simplu, si sa vi se intocmeasca dosar penal.
Cum spunea cineva mai sus , aveti grija des studiile dvs., ca veti avea timp si sa va imbaracti frumos , cand veti avea veniturile dvs.
Furt
g3o