Pentru punctul nr. 1 aveti nevoie de:
- decizia asociatului unic in 3 exemplare (unul pentru registrul comertului, unul pentru Monitorul Oficial, unul sa ramana la dvs.)
- contorul de cuvinte;
- actul constitutiv actualizat (2 exemplare - unul la dvs., unul la Registrul Comertului)
- daca doriti autorizarea desfasurarii activitatii de consultanta este necesar sa completati declaratia model 3. In acest caz depuneti certificatul constatator pe care il aveti la Registrul Comertului deoarece vi se va elibera altul care va cuprinde si activitatea de consultanta;
Nu va trebuie nici un formular de la finante. Veti plati la Registrul Comertului publicarea deciziei asociatului unic in Monitorul Oficial, care va fi transmisa spre publicare de Registrul Comertului.
Pentru punctul 2:
- puteti sa desfasurati activitatea de consultanta la sediul social al societatii dvs. sau in afara sediului social. Pentru autorizare completati declaratia model 3 despre care v-am mentionat anterior (formularul il gasiti aici
[ link extern ] .