avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 845 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Adaugare CAEN consultanta si autorizare activitate
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Adaugare CAEN consultanta si autorizare activitate

Buna ziua, ma adresez Dumneavoastra pentru a gasi raspunsul la catev intrebari:
1. Doresc sa adaug in activitatea societatii la care sunt unic asociat codul caen pentru consultanta pentru afaceri si management. In acest sens am redactat o decizie a asociatului unic de a extinde activitatea firmei si am redactat noul statut al societatii - am copiat efectiv vechiul statut si am adaugat caenul, iar la darea de data certa am mentionat faptul ca actul a fost redactat in 3 exemplare de catre administrator/asociat unic. Am inteles ca trebuie sa mai completez cateva formulare, dar nu am primit decat 1 de la finante, iar pe net am citit ca decizia trebuie publicata si in Monitorul oficial, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu exista si vreun formular care trebuie completat in acest sens. Intrebarea mea este daca aceste 2 acte sunt suficiente si cate formulare am de completat - daca aveti numele lor sau versiunea, m-ar ajuta foarte mult. 2. Doresc sa inchei contracte de prestari servicii management si in acest sens presupun ca trebuie sa ma autorizez. Mentionez aici ca firma are ca obiect de activitate principal fabricarea obiectelor de imbracaminte pentru care nu sunt autorizata, urmand a o face la momentul receptiei lucrarilor de constructie a fabricii. Pot sa ma autorizez pentru activitatea de consultanta intai? Daca pot, atunci pe langa decizia asociatului unic de a autoriza activitatea, am inteles ca am optiunea de a oferi consultanta la sediul clientului si atunci nu mai am nevoie de un alt spatiu? Daca doresc sa ma autorizez intr-un spatiu inchiriat - apartament, am nevoie de avize de la mediu, DSV si asa ,mai departe? Sau ma prezint cu contractul de inchiriere si actele de proprietate doar? Multumesc frumos!
Cel mai recent răspuns: Lucian Huzum , Consilier juridic 16:10, 2 Iunie 2012
Pentru punctul nr. 1 aveti nevoie de:
- decizia asociatului unic in 3 exemplare (unul pentru registrul comertului, unul pentru Monitorul Oficial, unul sa ramana la dvs.)
- contorul de cuvinte;
- actul constitutiv actualizat (2 exemplare - unul la dvs., unul la Registrul Comertului)
- daca doriti autorizarea desfasurarii activitatii de consultanta este necesar sa completati declaratia model 3. In acest caz depuneti certificatul constatator pe care il aveti la Registrul Comertului deoarece vi se va elibera altul care va cuprinde si activitatea de consultanta;
Nu va trebuie nici un formular de la finante. Veti plati la Registrul Comertului publicarea deciziei asociatului unic in Monitorul Oficial, care va fi transmisa spre publicare de Registrul Comertului.

Pentru punctul 2:
- puteti sa desfasurati activitatea de consultanta la sediul social al societatii dvs. sau in afara sediului social. Pentru autorizare completati declaratia model 3 despre care v-am mentionat anterior (formularul il gasiti aici [ link extern ] .









~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ce activitate (cod caen) trebuie sa declar la onrc? gyoni8 gyoni8 Ce activitate (cod CAEN) trebuie sa declar la ONRC? SItuatia este urmatoarea: O societate comerciala a inchiriat un apartament de la o persoana ... (vezi toată discuția)
Infintare sedii secundare lovejusttobeloved lovejusttobeloved Buna ziua, Reprezint un S.R.L cu un singur asociat unic/ administrator care are o retea de magazine in dezvoltare. Urmeaza sa deschidem noi magazine si de ... (vezi toată discuția)
Schimbare cod caen robert_11 robert_11 Buna ziua. Am u SRL-D cu 5 coduri CAEN. Doresc ca sa schimb aceste coduri CAEN cu altele, implicit codul principal. Aveti idee ce pasi trebuie sa fac si cam ... (vezi toată discuția)