In urma schimbarii contor-ului de gaze, suntem informati printr-o adresa sa ne prezentam la biroul de pierderi nontehnice. Aici doi domni foarte patrunsi de situatie ne instinteaza ca intr-o membrana s-au gasit doua gauri si ca atare trebuie sa platim o suma " modica" de 10 000 lei in urma unui calcul (cam 100 lei metru cub de gaz).Ce pot face in aceasta situatie? mentionez ca gaurile din membrana nu le-am vazut si bineinteles nu le-am facut si cred ca puteau fii facute foarte bine de un angajat distrigaz din cei care veneau sa verifice reteaua sau contorul(o perioada buna de timp am fost cap de retea si am avut diferite probleme). Va rog ajutati-ma!Am primit termen de 5 zile.
Anulare factura
mihai_84
Salut!
In luna ianuarie mi-au schimbat contorul de gaze. In urma acestei proceduri s-au incheiat anumite procese verbale care includeau si indexul contorului ... (vezi toată discuția)