Nu stiu cat de corect este spus, insa doresc sa imi schimb forma de angajare la firma la care lucrez cu contract de munca + drepturi de autor, printr-o forma noua pentru mine, anume colaborare prin firma pe care am infiintat-o de curand.
Mentionez ca am printre obiectele de activitate ceea ce fac in acest moment in cadrul acestei companii in care activez.
Doresc acest lucru intrucat macar de o parte dintre ideile de produse pe care le voi propune si pe mai inainte spre realizare in cadrul companiei as vrea sa am grija eu si nu sa dispara din cauza incompetentei altuia, daca ma intelegeti.
Daca considerati intrebarea mea incompleta sau mai aveti nevoie de date, va rog sa intrebati. Apreciez orice raspuns, mai ales ca nu am nici o idee despre cum sa fac asta, nu am decat niste colegi care lucreaza deja asa, insa sunt foarte secretosi.
Oarecum, da. Si cum sa fac contractul sau ce clauze sa introduc sau la care sa fiu atent, de exemplu.
Asta, desigur, daca este posibil acest lucru intre doua firme, eu fiind administratorul uneia dintre ele.
Care ar fi avantajele companiei in care activez actual daca as initia aceasta actiune? Care ar fi avantajele/dezavantajele mele?
Multumesc mult
Nu. Ideea era ca as vrea sa schimb forma contractuala din Contr Munca + Dr Autor intr-una de prestari servicii (cred) intre firma mea si compania al carei angajat sunt.
Acum am inteles.OK, cred ca tu stii cel mai bine ce drepturi si obligatii trebuie sa contina acest contract.Cat despre avantajele soc.unde lucrezi, ar fi faptul ca se inregistreaza cu o cheltuiala i plus, desi, in conditiile in care, ramai angajat la ei, nu vad cu ce i-ar ajuta sa plateasca o munca de doua ori.Poti sa fii mai concret?
Alte discuții în legătură
Pfa /angajator
spuneti-mi va rod ce avantaje si dezavantaje sunt in cazul in care un angajator iti cere sa lucreze cu tine pe baza unui contract de prestari servicii, tu ... (vezi toată discuția)