avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1250 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie crestere copil pt studente la zi
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie crestere copil pt studente la zi

Buna ziua.
Sunt studenta in anul III (zi). Am un copil de 5 luni si beneficiez de indemnizatie pt cresterea acestuia. De curand am aflat ca sunt din nou insarcinata. Intrebarea mea este daca exista posibilitatea sa primesc indemnizatie de 2 ani odata cu nasterea celui de-al doilea bebe sau inceteaza odata ce primul copil implineste 2 ani? (sper ca a fost cat de cat explicita intrebarea mea).
Daca este posibil spuneti-mi va rog ce acte trebuie sa duc din nou la primarie (tinand cont de faptul ca atunci cand voi naste al doilea copil studiile vor fi finalizate si nu voi avea cum sa duc acea adeverinta de la facultate precum ca in ultimele 12 luni am urmat cursuri la zi). Mentionez ca intentionez sa ma inscriu si la master odata cu finalizarea licentei (nu stiu in ce masura m-ar ajuta asta pt indemnizatie, dar am spus-o ca si informatie facultativa).
Va multumesc anticipat si astept cu mult interes raspunsul d-voastra! :(
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 17:48, 12 Iulie 2012
Alegerea este a dvs: ori asteptati sfarsitul primei indemnizatii, adica pana primul copil implineste 2 ani si apoi depuneti dosarul pentru cel de al doilea copil, ori puteti sista prima indemnizatie si solicitati pentru cel de al doilea copil indemnizatia.
Multumesc pt raspuns. Si cum procedez cu actele necesare? Sau certificatul de nastere este de ajuns la primarie pt continuarea indemnizatiei?
Veti beneficia si pentru cel de-al doilea copil de indemnizatie.
art 2 (5) din OUG 111 DIN 2010
Cele 12 luni prevăzute la alin. (1) pot fi constituite integral şi din perioadele în care persoanele s-au aflat în una sau mai multe dintre următoarele situaţii: