Documentele necesare eliberării duplicatelor titlurilor de proprietate
1. Cerere adresată Comisiei locale, de unde a fost ridicat originalul titlului de proprietate, de persoana ce a avut şi a pierdut titlul de proprietate, însoţită de actul de identitate al acestuia ;
2. Dovada publicării în Monitorul Oficial al României, partea a III-a, a pierderii titlului de proprietate;
3. Declaraţie notarială pe proprie răspundere privind posesia şi pierderea titlului de proprietate al cărui duplicat se solicită dată de persoana ce a anunţat pierderea în Monitorul Oficial al României;
4. Declaraţia celorlalţi moştenitori înscrişi în titlul de proprietate sau al moştenitorilor acestora, după caz, care să cuprindă menţiuni privind acordul acestora cu privire la eliberarea duplicatului titlului de proprietate, şi că nu deţin în original titlul de proprietate al cărui duplicat se solicită;
5. Actele de stare civilă ale celor care dau declaraţia notarială mai sus arătată, iar în cazul moştenitorilor dovada calităţii acestora prin certificate de moştenitor sau certificat de calitate de moştenitor;
6. În cazul în care au fost înstrăinate suprafeţe de teren înscrise în titlul de proprietate al cărui duplicat se solicită verificarea de către primărie a existenţei sau nu a originalului la dobânditor;
7. O copie a cotorului titlului de proprietate, existent la oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, cu precizarea Hotărârilor de modificare, dacă este cazul.