Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Dumneavoatra va puteti desfasura activitatea in firma pe care o sa o infiintati cu conditia sa nu copiati fara drept din conceptele operationale, financiare, de marketing si publicitare ale celeilalte firme care e proprietara francizei.
Si nu am cursuri de calificare in domeniu patiserie-bucatarie-cofetarie, am studii universitare, post universitare si experienta in comert de aproximativ 4 ani
Pentru ca nu aveti un atestat in meserie, atunci pica varianta pfa si puteti incepe cu srl.
Dar mai bine e ca inainte sa incepeti sa faceti formalitatile de infiintare a firmei, sa mergeti la Directia sanitar veterinara de care apartine punctul de lucru si sa va interesati care sunt conditiile pentru autorizatie de la DSVSA. Adica sa vedeti daca spatiul in care veti produce si utilajele pe care le veti achizitiona sunt corespunzatoare cu conditiile impuse de ei.
Curs practic de implementare SAF-T: Ce date raportăm și cum în noile declarații cerute de ANAF
Noua declarație 406 presupune raportarea la Fisc a tuturor datelor din contabilitatea unei firme (încasările și plățile, produsele aflate în stoc, taxele plătite, înregistrările contabile etc.) într-un mod standardizat, care trebuie să respecte întocmai schema tehnică impusă de autoritatea fiscală.
Cursul practic oferit de avocatnet.ro va cartografia noul sistem SAF-T, fiind gândit ca un instrument de orientare în care vom analiza aplicat, timp de 8 ore, noul sistem de raportare, astfel încât fiecare participant să înțeleagă cum se identifică și se raportează informațiile cerute de Fisc prin declarația 406.