AS DORI SA SCOT UN CERTIFICAT PFA PENTRU A PUTEA ORGANIZA WORKSHOP-URI.
CE DOCUMENTATIE IMI TREBUIE, CARE SUNT TAXELE SI CARE ESTE SUMA MINIMA DE PLATA PE AN LA FISC CA PERSOANA PFA?
MULTUMESC ANTICIPAT
Documentele necesare pentru inregistrarea ca persoana fizica autorizata sunt:
- copie act de identitate ( buletin sau carte de identitate);
- documente care atesta pregatirea/experienta profesionala ( diploma, certificatul sau adeverinţa prin care se dovedeşte absolvirea unei instituţii de învăţământ, certificatul de calificare profesională sau de absolvire a unei forme de pregătire profesională, organizată în condiţiile legii în vigoare la data eliberării acestuia, etc.);
- copie act de detinere a spatiului destinat sediului profesional ( contract de vanzare - cumparare, contract de inchiriere, contract de comodat, etc. );
- Acordul Asociatiei de Proprietari si a Vecinilor - daca este cazul;
- specimen de semnatura legalizat notarial.
Costurile pentru infiintarea unei PFA va costa 200 de lei