avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 528 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Contestare amendã
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Contestare amendã

Bună ziua! Azi am primit o amedă pe care aș vrea să o contest. O să vă povestesc întâi pe scurt despre problema mea: sunt student la universitatea de muzică din pitești la flaut. Acest fapt presupune studiul a cel puțin 2 ore pe zi. Când exersez respect orele de liniște menționate la art. 3 pct. 26 din legea 61/1991 R. Cu toate acestea vecina de dedesubt, după amenințări nenumărate cum că mă va face să plec din bloc dacă mai pun vreodată mâna pe flaut a reușit să ajungă președinte de bloc și cheamă poliția imediat ce mă apuc să cânt menționând că: "nu știu să cânt, fac special ca să o omor":), în calitate de președinte de bloc vorbește în numele locatarilor cum că i-aș teroriza pe toți (deși niciun locatar nu este deranjat, ba chiar unii mă susțin spunându-mi să îmi văd de treaba mea pentru că femeia e nebună). Primul echipaj de poliție a avut foarte mult bun simț și mi-a spus că pot să cânt în continuare dar să am grijă să nu depășesc orele stabilite. Următoarele echipaje au fost însă foarte suspecte. Toate echipajele care au urmat mi-au invocat alt punct, spunându-mi că pct. 26 nu există, nu există ore stabilite, că am modificat legea și că sunt pasibil de pușcărie. Este lesne de înțeles ca nu au avut ce să-mi facă, doar să-mi dea avertisment (pe care mi l-au dat) pentru că ar fi ieșit urât pentru ei. Au abordat tactica milițienilor de intimidare. Ieri însă, primesc o amendă de 700 de lei prin poștă dată într-o zi când nici măcar nu am fost acasă. Pe amendă scrie că aș fi tulburat liniștea "locatarilor" la ora 12:30 (oră în intervalul permis, a propos) încălcând art. 3 pct. 25 (nu sunt prevăzute ore, dar la acest punct este vorba de liniștea "locuitorilor"). Deasemea, agentul de poliție a mai speci