avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1175 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Considerati ca a procedat legal d-na profesoara?
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Considerati ca a procedat legal d-na profesoara?

Buna ziua sunt elev in clasa a VIII-a si doresc sa va aduc la cunostinta urmatoarele:
Astazi la ora de Engelza, d-na noastra profesoara s-a enervat pe unul din colegii mei deoarece acesta nu si-a facut tema.
Dupa aceea a verificat tema la toti copiii din clasa si cei care nu si-au facut-o, precum si cei care si-au facut doar 5 propozitii din sase (cazul meu si al inca 11 colegi) au primit nota patru in catalog.

Avand in vedere ca anul acesta avem Examen de Testare Nationala, la care media claselor V-VIII conteaza 50 %, doresc sa stiu daca d-na profesoara a procedat legal.

Va multumesc!

Lucian
Este mai mult ca sigur ca nu a procedat corect si ca pur si simplu si-a varsat nervii pe voi.
Dar din pacate nu prea vad ce poti sa faci. Cred ca se poate apara spunad ca nu ati stiut nici la lectie si pentru asta v-a pus nota mica in catalog.
Este si mai trist ca notele au o mare greutate in viitorul unui elev si o gramada de profesori pun note care nu corespund realitatii.
Ai putea totusi sa vorbesti cu colegii tai care la randul lor sa vorbeasca cu parintii. Acestia ar trebui sa se duca la scoala sa vorbeasca cu dirigintele si cu directorul scolii. Eventual o plangere la Inspectoratul Scolar.
In legatura cu cazul meu, vreau sa va aduc la cunostiinta ca am promovat la Olimpiada de Engleza ce a avut loc in decembrie si ca in din clasa I pana in prezent am avut numai media 10.
Desi eu (si multi altii din cei 11) am facut corect 5 propozitii din 6 ne-a dat nota 4, ca si cei care nu si-au scris niciuna.

Va multumesc!
Lucian
Sigur nu v-a pus notra 4 "in creion" ?
In legatura cu intrebarea precedenta, daca mi s-a pus nota in creion sau nu: