avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 850 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Considerati ca a procedat legal d-na profesoara?
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Considerati ca a procedat legal d-na profesoara?

Buna ziua sunt elev in clasa a VIII-a si doresc sa va aduc la cunostinta urmatoarele:
Astazi la ora de Engelza, d-na noastra profesoara s-a enervat pe unul din colegii mei deoarece acesta nu si-a facut tema.
Dupa aceea a verificat tema la toti copiii din clasa si cei care nu si-au facut-o, precum si cei care si-au facut doar 5 propozitii din sase (cazul meu si al inca 11 colegi) au primit nota patru in catalog.

Avand in vedere ca anul acesta avem Examen de Testare Nationala, la care media claselor V-VIII conteaza 50 %, doresc sa stiu daca d-na profesoara a procedat legal.

Va multumesc!

Lucian
Ai chiar obligatia sa actionezi!
Cazurile cu profesoarele de engleza sunt destul de cunoscute la inspectorate. Sunt unele din cele mai ciudate profesoare. Ar fi bine sa scrii cat mai repede plangerea si sa te asociezi si cu alti colegi (dar nu mai mult de 4, dar toti sa faceti plangeri separate si care sa nu para copiate!). Obtine si alte "episoade" de isterie ale profei, caci in mod sigur le mai are. Daca tu consideri ca profa arata bine, acuz-o si de exhibitionism (introduci termenul de auto-flagelare, etc). Stiu ca aveam o profa de engleza care venea in clasa fara chiloti si fusta super-scurta (si asta pe vremea lui Ceasca!). Totul este sa incerci sa te iei de viata ei privata (foarte probabil dezorganizata la o profa de engleza!). Deci incearca sa o descrii ca imorala si total neconforma cu "disciplina normala dintr-o scoala". Daca fumeaza, ataca si acest aspect. Nu ierta nimic!
Foloseste de prevederile legii 272/2004 (art. 48, 29, 24: