avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 624 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Spune-ne cine eşti Studenta la drept...daca se poate sa ma ajute cineva
Discuție deschisă în Spune-ne cine eşti

Studenta la drept...daca se poate sa ma ajute cineva

Sunt studenta la drept, anul 3, in Bucuresti.
Daca doreste cineva sa ma ia alaturi sa pot face si eu practica chiar sa si lucrez.
Invat foarte repede si chiar doresc sa lucrez in domeniul juridic.
Multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: ContSters89491 , utilizator 23:09, 20 Mai 2009
Pacat ca esti in Bucuresti, eu caut aici in Pitesti pe cineva dornic de munca si afirmare pentru biroul meu .
si mie imi pare foarte rau ar fi fost cu adevarat o sansa pentru mine:(
Dupa ce termini facultatea si iei licenta poate te intereseaza o cariera in domeniul situatiilor de urgenta ca ofiter si consilier juridic. Insitutia noastra a organizat in fiecare an din 2005 concursuri de incadre a posturilor de consilier juridic vacante. Iti dau cateva detalii despre conditiile de recrutare :

Conditii generale de recrutare

in vederea incadrarii directe pe functii de executie sau trecerii in corp superior



1. Conditiile generale de recrutare a personalului Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta, in vederea incadrarii directe pe functii de executie sau trecerii in corp superior, sunt urmatoarele:

a) sa aiba cetatenia romana si domiciliul in Romania;

b) sa cunoasca limba romana scris si vorbit;

c) sa aiba capacitate deplina de exercitiu;

d) sa fie declarati apt medical, fizic si psihic pentru incadrare in Ministerul Administratiei si Internelor;

e) sa aiba un comportament corespunzator cerintelor de conduita admise si practicate in societate;

f) sa nu aiba antecedente penale sau sa nu fie in curs de urmarire penala ori de judecata pentru savarsirea de infractiuni;