Va rog sa-mi spuneti si mie ce este de facut in legatura cu urmatoarea problema?
Asociatia de proprietari a strans banii pentru acoperis in 2006-2007 cu termen de executie aprobat in adunarea generala Septembrie 2007 .
Lucrarea nu a fost executata pana in prezent iar costurile la materiale si manopera au crescut considerabil.Ce se poate face si cine suporta diferentele de pret?
Daca cei care conduc asociatia: presedinte, comitet nu-si fac datoria schimbati-i din functii prin hotarare a adunarii generale.
Daca banii au fost incasati de la proprietari ar trebui sa se regaseasca in fondul de reparatii.
Contactati o firma , faceti contract de prestari servicii, calculati, repartizati si incasati de la priprietari diferenta.
Diferentele depret le suporta toti proprietarii pentru ca proprietarii au ales un presedinte, un comitet, o comisie de cenzori.
Daca proprietarii sesizau si luau imediat masuri hotarate in octombrie 2007 , diferentele poate ar fi fost mai mici. Cu cat se prelungeste termenul de executare a lucrarilor cu atat va costa mai mult.
Hotararile luate in adunarea generala trebuiesc puse in aplicare de comitetul executiv sub conducerea presedintelui si sub controlul cenzolilor. Acestia sunt vinovati, daca vinovati cautati.