avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 518 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Nu se promoveaza in anul 3 cu restante din anul 1
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Nu se promoveaza in anul 3 cu restante din anul 1

Buna ziua,

Sunt student la o facultate privata, la sectia de ID. Acum sunt anul 2 si am avut ceva restante. Si din anul 2 si din anul 1. In momentul actual mai am o restanta din anul 2 si doua din 1. Numarul de credite, necesare pentru promovarea unui an este de 40 / an (din maxim 60 ale anului respectiv). Conform calculelor mele asta ar insemna ca eu voi "pierde " maxim 18 credite pe cei doi ani avand la sfarsitul celor doi ani 48+54 = 102 credite. Bun. E acum aud o alta treaba. Cum ca nu pot sa trec in anul 3 daca nu iau restantele de pe anul 1. E, vreau sa stiu cat de legala e treaba asta, eu fiind informat ca ,daca vreau sa termin facutatea trebuie ca, in cei trei ani, sa fac 180 credite. E vreo lege sa reglementeza asta ?

Cu multumiri,

Cel mai recent răspuns: n53 , utilizator 22:34, 18 Septembrie 2012
DA!
1) Carta Universității ;
2) Regulamentele interne ale facultății pe ani de studiu ;
3) Condițiile din Contractul anual de studii.
Multam de raspuns.

Eu nu am luat la cunostinta de asemenea hotraire. Am aflat din "folclorul studentesc". Pot considera aplicarea acestei masuri un abuz ?
Declarația de la Bologna reprezintă, pentru țările semnatare, o nouă abordare a studiilor universitare prin crearea unui Spațiu European al Învățământului Superior. În prezent în cadrul procesului Bologna se urmărește finalizarea unor obiective importante cum sunt:
 Stabilirea unui sistem ușor de recunoaștere și comparare a diplomelor;
 Adoptarea unui sistem bazat pe trei cicluri de studii: licență, masterat și doctorat;
 Folosirea unui sistem de credite transferabile (ECTS);
 Promovarea mobilității studenților și cadrelor didactice.