avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 863 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... chemare in judecata pentru datorii la intretinere
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

chemare in judecata pentru datorii la intretinere

Buna ziua,acum 3 luni am semnat un acord de plata si din pacate nu am putut sa platesc.Am un apartament mostenit,22 ani,sunt eleva si am o pensie de urmas de 350 ron.am primit citatie in care sunt anuntata sa ma prezint la tribunal peste o luna.va rog din suflet sa imi spuneti ce as mai putea sa fac in aceasta situatie.mai pot vinde apartamentul in acest timp pentru a achita restantele?cat dureaza un astfel de proces si cat de repede pot fi data afara din casa?am primit citatia pe 10 septembrie si primul termen e in octombrie
Ultima modificare: Luni, 17 Septembrie 2012
g_andreea, utilizator
Cel mai recent răspuns: g_andreea , utilizator 13:53, 17 Septembrie 2012
Nu prea se intelege din ce ati spus mai sus. Fiti mai explicita.

1) Ce acord de plata ati semnat pe care nu ati mai putut plati?
2) Apartamentul are o vechime de 22 ani sau dvs aveti 22 ani?

Apartamentul puteti sa-l vindeti cand puteti,adica daca gasiti un cumparator,iar cu banii luati de pe acel apartament va puteti plati restantele.
Problema este: Unde veti locui dupa aceea,mai ales ca vine iarna acum...#-o
NU va impancientati.La primul termen puteti cerere o amanare pentru angajare aparator, motivand faptul ca termenul scurs de la primirea citatiei si pana la termenul fixat de instanta a fost prea scurt pentru a va pregati apararea. Deci veti mai castiga o luna, daca asta va ajuta. Procesul poate dura de la 2 luni la 3-4 ani si chiar mai mult, pentru ca aveti posibilitatea mai multor cai de atac: apel, recurs si eventual o rejudecare, depinde cat de acoperiti sunt ei cum va aparati dumneavoastra.