Vreau sa va aduc la cunostiinta urmatoarea situatie:
Pe data de 05 10 2012 am facut o plata cu cardul in hipermarchetul *** in valoare de 400 lei
Mentionez ca nu am avut eroare de tranzactie plata s-a facut o singura data, pinul a fost introdus o singura data . Cu toate acestea pe data de 07-10-2012 in lista tranzactiilor ( accesata prin internet banking tranzactia figureaza de doua ori. Am facut o sesizare (sau o reclametie) telefonica si mi s-a spus ca cei de la hipermarchet au dat la plata tranzactia de doua ori. In dimineata zile i de 08-10-2012 a mai aparut o tranzactie pe aceeasi suma (in total trei) iar am sunat la banca si m-au indrumat sa ma duc la sucursala bancii sa fac un extras de cont iar apoi sa ma duc la hipermarchet ....pt a rezolva problema. Aici am descoperit ca cei de la hipermarchetul a dat la plata suma o singura data punandu-mi la dispozitie o copie a numarulu de tranzactie.
Am sunat din nou la banca si intyr-un final au recunoscut ca vina este a lor si ca o sa-mi puna banii in cont in 5 zile. Intrebarea mea este daca ce au facut cei de la banca este legal (mi-au luat bani din cont fara acordul meu ) daca nu descopeream suma era ca si pierduta, daca se numeste furt si daca pot sa ma adresez politiei protectiei consumatorului si daca o fac ce implica acest lucru
Aveti o situatie a tranzactiilor si puteti astfel sa aveti control online asupra contului dvs. Daca nu acceptati ca a fost o eroare, e dreptul dvs sa va adresati protectiei consumatorului in calitate de client pagubit sau direct instantei pt a cere daune bancii pt ca dvs considerati ca ati suferit un prejudiciu.
Politiei nu prea aveti de ce sa va adresati, se va dovedi ca nu e vb de furt.
nu ma pricep bine la termeni juridici (de-aia am apelat la acest site) dar sunt curios daca cineva imi fura portofelul si apoi mi-l da inapoi cu scuzele de rigoare eu cred ca tot furt se numeste.
Oricum va multumesc pentru sfat. Maine o sa discut si eu cu un avocat sa -i expun problema si astept si raspunsul oficial al bancii . La aceasta ora am contul pe minus 500 ron si nici macar nu e overdraft. Astae o alta ciudatenie, cum poate sa fie pe minus neavand acest serviciu.
Daca va fura portofelul, ramane furt si daca vi-l da, dar daca va scapa din buzunar si ce-l din spate vi-l da si il acuzati de furt degeaba ?
Nu zic sa lasati lucrurile asa fara sa cereti explicatii bancii, aflati intai din ce cauza s-a intamplat, cine sau ce e de vina si apoi puteti lua o decizie in cunostinta de cauza.
Raspunsul o sa fie unul de genul "sistemul e de vina " a fost o explozie solara si reteaua s-a supraancarcat electrostatic , au venit extraterestrii sau alte bla blauri de gen (scuze pentru ironie dar cunosc "sistemul"). Oricine e de vina numai banca NU. Raspunsul oficial trebuie sa-i disculpe.
Daca apelez la un avocat si la OPC nu mai merge cu "bla blaul " asta, ideea e daca face sau ma leg la cap fara sa ma doara.
In principiu ma gandesc ca mai sunt "victime " ca mine care nici n-au observat disparitia banilor.
Legat de portofel daca-l scapam era pierdut si era vina mea, in cazul de fata eu nu vad unde am gresit si care e partea mea de vina.
o sa va tin la curent cu telenovela mea :D
seara buna!
Situatia e mai complicata decat credeam.
Plata s-a dublat datorita unei "erori" in sistemul bancii care detinea terminalul de plata ( POS-urile) banii mi-au fost returnati intr-o saptamana
Ideea este ca si banca mea si banca care detinea terminalul evita sa-mi dea un raspuns clar si in scris, limitendu-se doar la telefoane cu scuze.
Scuze, scuze dar eu nu mi-am putut folosii banii din cont o saptamana si nici o banca nu pomeneste nimik despre acest aspect.
Si cel mai ciudat lucru este ca banca al carei client sunt a permis unei alte persoane sa-mi ia bani din cont fara autorizatie mai ales ca eu i-am sesizat de la prima disparitie a banilor.
Eu (titularul) nu am putut sa scot bani din cont dar cealalta banca a putut sa-mi mai faca o tranzactie" eronata". Cine era titularul eu sau cealalta banca??