Am sesizat compartimentul specializat din primarie privind unele practici de incasare a intretinerii de catre administrator si anume faptul ca introduce fondul de reparatii le total cata lunara, executa reparatii cu firma presedintelui, nu are registru de casa , de fond rulment, de fond reparatii, de penalitati.
Administratora are ceva pile prin primarie si in urma controlului ii da termen sa puna in functiune acest registre de parca ar fi ceva motoare oprite si nu i se da nici macar un avertisment, mai mult ii spune cine a facut sesizarea lucru pe care eu l-am cerut expres sa nu il faca . unde sa merg mai departe in aceasta situatie?
Daca aveti probleme in Asociatie nu asteptati sa va rezolve altii problema , aveti un comitet de bloc care are obligatia sa verifice cum sta treaba la dv. , iar daca nu se implica alegeti altii inclusiv presedinte .
Este situatie des intalnita in activitatea asociatiilor de proprietari
Serviciul din primarie este "de indrumare si sprijinire asociatii de proprietari",motiv pentru care se retine a aplica sanctiunile,pe care legal este autorizat si competent sa le aplice
Daca la nivelul asociatiei de proprietari intampinati greutati/refuz,pentru clarificarea situatiei puteti apela la autoritatile in drept sa faca verificari DGFP,politie,parchet
Aveti dreptul in temeiul disp art 55 din L nr 230/2007 sa solicitati verificare asupra activitatii financiar contabile a asociatiei de proprietari direct la serviciul din primarie sau, puteti personal sa contactati persoana specializata din cadrul CECCAR local