avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1037 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... salariu
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

salariu

Sunt asistent medical. Am promovat gradul principal in 2009 si de abia la sfarsitul anului 2010 mi s-a recunoscut pe cartea de munca. Am si eu o intrebare. O data ce mi s-a recunoscut gradul principal, nu ar fi trebuit sa-mi acorde si o majorare a salariului? Am inteles ca a iesit acum o lege, in 2012.
Multumesc anticipat.



Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:24, 31 Octombrie 2012
La ce lege va referiti ? la cea cu salariul minim pe economie ?
Asistentii medicali principali cu studii superioare vor fi incadrati intr-o grila de salarizare superioara. In prezent, acestia aveau o leafa de 1.300 lei la care se adauga celelalte drepturi salariale.



De asemenea, si salariul asistentului medical cu grad principal va promova intr-o grila de salarizare superioara. "Incadrarea asistentilor medicali principali cu studii superioare a fost rezolvata prin introducerea unui articol in OUG nr. 35/2012.
e valabil si pentru mine, care am doar postliceu si am promivat in grad principal, fara nici o marire salariala.
Hotararea Guvernului Romaniei numarul 1.225 / 2011 salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata a fost stabilit la 700 lei pentru anul 2012 .

Aceasta hotarare nu prevede departajari ale salariului in functie de studii.
In cazul in care la nivel de societate aveti incheiat contract colectiv de munca ce prevede coeficienti de ierarhizare, aveti obligatia sa-i aplicati la salariul minim pe economie.
multumesc

Alte discuții în legătură

Salariu minm brut in 2012 dumilor dumilor Buna ziua. Potrivit Hotararii Guvernului nr. 1.225 din 2011, pentru stabilirea salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata, publicat in ... (vezi toată discuția)