Pentru sediu:
1. Cerere de înregistrare (original);
2. Dovada verificării disponibilităţii şi a rezervării firmei şi/sau a emblemei (original);
3. Decizia asociatului unic
4. Documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social, înregistrat la administraţia financiară în circumscripţia căreia se situează imobilul cu destinaţie de sediu social;
5. Certificatul emis de administraţia financiară competentă, care certifică faptul că pentru imobilul cu destinaţie de sediu social nu a fost înregistrat un alt document ce atestă înstrăinarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil, cu titlu oneros sau gratuit (se obţine prin intermediul oficiului registrului
comerţului);
6. Actul constitutiv actualizat;
7. Certificatul de înregistrare şi după caz, anexa/anexele (originale*);
8. Declaraţia-tip pe propria răspundere
Intreaga lista aici:
[ link extern ]
Ca o precizare, eu as lucra in doua etape, chiar daca implica plati mai mari, dar as evita orice fel de discutie si posibile erori la inregistrarea actelor, in sensul ca as face un dosar pentru schimbare sediu si inca un dosar, dupa ce se solutioneaza primul pentru cesiune parti sociale.
Pentru asociatul unic, daca nu e vorba de o succesiune, mentiunea se va face cu drept de opozitie in 60 de zile, cu 2 etape si nu are rost sa blocati sediul pentru asociat.
Documentele necesare pentru asociat aici:
[ link extern ]