Buna seara, am o mare rugaminte la Dvs., dac puteti sa imi raspundeti. Am inchiriat un aptm., cu 2 camere unei persoane care vroia sa-si faca sediu de firma, am facut contractul de inchiriere, i-am dat o copie CF, s-a dus la CAMERA DE COMERT si-a facut sediul de firma pe adresa mea, a plecat dupa o saptamana spunandu-ne ca "nu-i mai merge afacerea si nu mai deschide nimic", iar de atunci..de 2 ani ne vin pe adresa noastra tot felul de facturi restante la telefon, chiar executari silite, amenintari cu apelarea la "detectorii particulari". Noi am transmis celor de la care vin aceste facturi ale firmei respective, ca nu mai este firma respectiva la adresa noastra, dandu-le datele pe care le detineam noi, adresa din buletin, serie nr buletin...
CE PUTEM FACE SA OPRIM valul de facturi ale acestora ? Ei nu mai raspund la telefon inca de anul trecut, de cand au plecat. Nu au locuit numai o saptamaan pana si-au facut actele firmei, apoi au plecat in Oltenia, contractul s-a intrerupt automat le-am dat si garantia retinuta, inapoi. Crede-ti ca se poate intampla ceva rau ? mai putem avea incredere sa inchirem unei persoane care vrea sa-si deschida sediul social la adresa noastra ? Parca nu mai avem curajul, desi foarte mulkti vor sa inchirieze ca sa-si faca sediul la acea adresa. CE SFATURI NE DATI ?? Nu vad corect odata plecati din sediu, din chirie, sa nu isi radieze adresa sediului la Camera de Comert, ori unde ??
In asteptarea unui raspuns,
...Mii de multumiri anticipate,
contractul nu poate sa inceteze "doar asa" dupa o saptamana !!!
Da modificarea , schimbarea adresei sediului uinei societati cat si inchiderea acesteia se inscrie la Registrul Comertului.
Nu cunosc clauzele contractuale sau daca ati consimtit in scris amandoi ca acel contract sa nu-si mai produca efectele atreburile astea ar trebui sa ni le detaliati.
De inchiriat dupa parerea mea merita incercat numai sa va luati anumite masuri de siguranta in sensul ca la incetarea contractului "IN SCRIS" sa solicitati de acum inainte sa va faca dovada ca au modificat, inchis sediul si la Registrul Comertului si doar dupa sa le dati garantia inapoi !!!
Buna seara,
Va multumesc f mult doamna avocat ca mi-ati raspuns.
Contractul de inchiriere nu stipula perioada inchirierii, doar ca s-a platit chiaria pe o luna respectiv perioada 06.12.-06.01.2008. NU SCRIE CA ESTE VALABIL UN AN sau o luna, doar ca s-a achitat chiria pe o luna si garantia de 600 RONI, iar la Obligatii era stipulat ca " Intentia de a se muta din acest spatiu, va fi adusa la cunostinta proprierilor cu cel putin 1 luna inainte ! Probleme mari ce apar vor fi aduse la cunostinta proprietarilor... Eu consider un "contract anulat, care isi inceteaza aplicabilitatea intrucat era plata numai pe o luna ! Insa radierea de la Camera de comert, cine o face ? Ar trebui ei, nu ? probabil ca figureaza cu adresa noastra acolo ! ORICUM, EI AU URMARIT DOAR SA-SI FACA UN SEDIU ! Au stat sub o luna in spatiu nici macar nu au schimbat ceva acolo, apoi ne-au spus ca pleaca ! Nu am apucat nici sa-l inregistram acel contract la finante, era chestie de cel mult 1 saptamana, timp in care si-au facut actele. Garantia i-am restituit-o deoarece am vazut ca nici macar nu s-au mutat in acel spatiu...
Ce sfaturi ne dati, sa mai incheiem cu alta firma, parca suntem "satui" de facturi neplatite venite la adresa noastra insa firma lor ! Contractul de inchiriere l-am facut pe o perosna fizica nu se specifica nicaeri ca ei isi vor face sediu de firma, a fost doar un spatiu ptr birou, ei profitand ca sa-si faca sediu ca altfel nu puteau functiona ca firma in orasul nostru. S-a inchiriat doar 20 mp utilat cu mobila birou, scaune, toaleta, etc... SPER CA EI NU POT FACE MAI MULT LA ADRESA NOASTRA...oare ce trebuia sa facem noi ? ce e de stipulat in astfel de contracte ? Daca mai patim ?
Multumesc ptr ., raspuns, mai astept sfaturi ! SUCCES IN ACTIVITATE SA VETI !
daca radiaza sau nu sediul social de la adresa dumneavoastra este problema lor. pentru dumneavoastra nu prezinta nici un risc. faptul ca primiti acele comunicari, somatii, factui etc, nu va obliga in nici un fel sa i ke comunicati administratorului societatii respective. In ceea ce priveste durata sediului social, aceasta ar trebui sa fie limitata, in functie de durata valabilitatii contractului de inchiriere. Pentru a obtine aceasta informatie puteti sa va adresati Oficiului Registrului Comertului pentru a obtine un certificat constatator.
faptuyl ca in apartamentul dumneavoastra figureaza sediul social al unei societati nu va afecteaza cu nimic. Mai mult nici faptul ca primiti somatii , facturi sau alte titluri executorii. Practic acele facturi si altele sunt inregistrate pe numele firmei care normal isi ara in continuare sediul la dumneavoastra. ce puteti face.
1. In primul rand era de datoria lor sa isi faca act aditional la statut si sa isi schimbe sediul social daca s-au mutat deoarece au mul tde pierdut daca au sediul social in alta localitate.
2. Cu contractul pe care dumneavoastra il aveti nu puteti face nimic pentru a schimba sediul social caci nu aveti nicio calitate in aceea societate.Acel contract s-a cerut la Registrul Comertului pentru a arata dovada spatiului. Ce puteti face dumneavoastra este sa va duceti la Registrul Comertului din localitatea in care se afla apartamentul si sa cererti un cerificat constatator al firmei care are sediul la dumneavoastrea si in care sa cererti unde are sediul actual sau eventuale puncte de lucru. Ei bine dupa ce obtineti acel certificat constatator [puteti da de ei si sa le spuneti ca nu mai doriti sa isi aiba sediul social la dumneavoastra si sa isi faca act aditional pentru modificare sediul social.
3. In al treilea rand nu mai puteti da apartamentul pentru a fi sediul la alta firma pana nu lamuriti problema ciasta.
in speranta ca v-am fost de ajutor va doresc mult noroc.