avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 899 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Fonduri europene, finanţări ... fonduri europene - studenti neplatiti
Discuție deschisă în Fonduri europene, finanţări nerambursabile, grant-uri

fonduri europene - studenti neplatiti

Buna ziua! Ma numesc Barbu Theodor, sunt din Ploiesti, student la Univ. Transilvania din Brasov si vara aceasta am facut practica la un service auto din Ploiesti, printr-un "Proiect cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013". Au trecut cateva luni de cand am terminat practica, am inceput facultatea, dar banii europeni nu i-am vazut. Fiecare student care face practica la unul din service-urile dintr-o anumita reţea de ateliere autoservice trebuie sa primeasca 160 lei/student respectiv 5 burse a cate 1600 lei/student pentru cei mai buni practicanti. Ce putem face si cui trebuie sa ne adresam? Va multumesc!
Ultima modificare: Sâmbătă, 10 Noiembrie 2012
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: Daniela Bolog , Consultant credite si finantari 10:02, 10 Noiembrie 2012
Solicitati raspuns de la beneficiarul proiectului.In functie de acesta, adresati-va AMPOSDRU.
Trebuie sa aveti rabdare ca si alti beneficiari ai programelor POSDRU deoarece platile se fac foarte greu, nu sunt bani, s-au promis plati pe la sfarsitul lunii octombrie.Acesta este un program amendat de CE,deci platile se vor face in timp...
Daca beneficiarul nu are resurse financiare pentru aceste plati,atunci el asteapta decontarea de la guvern...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Dubla finantare bursa posdru, bursa de studiu danielw danielw Bună ziua, Masteratul la care m-am înscris face parte din sistemul integrat de programe de masterat - PROMISE\" - POSDRU/86/1.2/S/61810, proiect selectat ... (vezi toată discuția)