avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1068 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Oportunitate
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Oportunitate

Buna seara,
Numele meu este Costin, am 32 de ani, sunt student anul 1 la Facultatea de Drept.

Cum am spus si intr-un post anterior, imi place foarte mult acest domeniu, studiez zilnic foarte mult. Am inteles dintr-un alt post ca nu este "prea tarziu" pentru acest domeniu si ma simt foarte motivat.

De cand am inceput tot caut un birou de avocatura unde a putea face practica, sa invat si sa ajut la tot ce este nevoie, nu gasesc, nu am pe nimeni cunoscut in domeniu, dar am puternica si hotarata motivatie de a invata.

Sunt din Bucuresti, daca cineva imi poate oferi aceasta oportunitate, as-fi recunoscator.

Mentionez ca atunci cand eram student la prima facultate ( conservatorul ), am lucrat in cadrul unei firme ce se ocupa cu Operatiuni Registrul Comertului.

Va multumesc mult :)
Ultima modificare: Duminică, 11 Noiembrie 2012
costin_l, utilizator
Cel mai recent răspuns: costin_l , utilizator 12:27, 12 Noiembrie 2012
Banuiesc ca cei care va pot oferi o sansa de a dobandi si acumula experienta, vor lua legatura cu Dvs. prin intermediul mesajelor private :).
Va multumesc :)

Sper si eu acest lucru.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Am nevoie de sfaturi! - as vrea sa devin avocat Kosmy-kos Kosmy-kos Ma numesc Cosmina,am terminat liceul mate-info acum 4 ani,imi doream foarte mult sa urmez o facultate sa ma fac avocata,dar nu am putut sa merg mai departe din ... (vezi toată discuția)
O cariera in contabilitate/audit sau in banci? Eddyyoyoo Eddyyoyoo Stimati utilizatori, Apelez la sfaturile dumneavoastra la urmatoarea dilema: O cariera pe termen lung in contabilitate/audit sau in banci? Eu studiez la ... (vezi toată discuția)